۵۰ ایده برای طراحی داخلی چوبی

 طراحی داخلی چوبی

چوب در هر فضایی وجود داشته باشید احساس همه را نسبت به آن فضا تا حدودی تحت تاثیرخودش قرار می گیرد و علاوه بر این طراحی داخلی چوبی یکی از بهترین و زیباترین روش ها برای تزیین دکوراسیون داخلی منزل به شمار می رود. در ادامه با انواع دیزاین چوبی برای قسمت های مختلف منزل آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون داخلی چوبی سالن پذیرایی

از دیزاین چوبی می توانید برای طراحی  کلاسیک و مدرن استفاده نمایید و علاوه بر این استفاده از چوب باید در کنار سایر المان ها با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود.

یکی از انواع ایده های جالب برای طراحی داخلی چوبی استفاده از کفپوش و دیوارپوش چوبی است. در صورت تمایل شما می توانید از پارتشین های چوبی برای جداسازی قسمت هایی از منزل استفاده نمایید همچنین می توانید میز جلومبلی و مبلمان و میز تلویزیون و سایر وسایل مورد استفاده در بخش های مختلف منزل را از جنس متریال چوب انتخاب نمایید.

طیف رنگ چوبی متفاوت می باشد این طیف از روشن تا تیره موجود است و بهتر است شما در فضای سالن پذیرایی و سایر بخش های منزل از یک یا دو طیف مختلف رنگ چوبی استفاده کنید توجه داشته باشید که انتخاب سایر رنگ های مورد استفاده دردکوراسیون چوبی نیز باید با دقت زیادی انجام شود تا فضای دکوراسیون منزل بی نظیر و بدون نقص به نظر برسد.


دکوراسیون چوبی دکوراسیون سالن پذیرایی چوبی دکوراسیون داخلی چوبی دکوراسیون داخلی چوبی سالن پذیرایی چوبی دکوراسیون چوبی زیبا دکوراسیون پذیرایی چوبی دکوراسیون چوبی

اگر المان های چوبی اساسی از رنگ تیره برخوردار هستند می توانید در صورت تمایل سایر اکسسوری ها و وسایل تزیینی کوچک چوبی را از بین طیف های رنگ روشن انتخاب کنید که با این کار در فضای اتاق مورد نظر شما توازن ایجاد می شود.

توجه داشته باشید که ترکیب طیف رنگ های مختلف در فضای سالن پذیرایی و … باعث ایجاد فضایی پر هرج و مرج می شود از این رو بهتر است استفاده از طیف های مختلف رنگ چوب را محدود نمایید. اگر شما تمایل دارید از چند طیف رنگ چوب استفاده کنید بهتر است سایر رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون را محدود کنید.

برای دیزاین سقف سالن پذیرایی و سایر نقاط منزل نیز می توانید از چوب استفاده نمایید که در این صورت بهتر است نورپردازی به شیوه ای کاربردی و جالب طراحی شود. توجه داشته باشید که نورپردازی دکوراسیون چوبی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید با استفاده از نورپردازی های گرم جذابیت و گرما را برای فضای بخش های مختلف منزل خود به ارمغان بیاورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد