درب ئاخلی و دکوراسیون داخلی خانه

طراحی دکوراسیون منزل و اصول آن را از کجا شروع کنم؟

یکی از اصول اصلی طراحی دکوراسیون منزل این است که هرگز برای دکوراسیون منزل خود مبلمان نخرید.

توصیه می کنیم خرید مبلمان را به زمانی موکول کنید که لوازم مورد نیاز را به صورت عمده خریداری کنید. چیزهایی که در فروشگاه ها می بینید و چیزهایی که توجه شما را جلب می کنند ممکن است برای خانه شما خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشند.

فرض کنید یک مبلمان صورتی رنگ از فروشگاهی خریداری کرده اید که واقعا زیبا به نظر می رسید و آن را به خانه خود منتقل کرده اید. سپس باید چیدمان خانه خود را مطابق با آن طراحی کنید.

این ایده که طراحی دکوراسیون منزل خود را با مبلمان شروع کنید، فقط به دلیل داشتن فضا، فقط شما را به سمت انتخاب اشتباه سوق می دهد.

بهترین راه این است که دکوراسیون منزل خود را شروع کنید، لوازم مورد نیاز خود را از اتاق خواب و محل کار خود بخرید، سپس به پذیرایی بیایید و تصمیم بگیرید به چه اجزایی نیاز دارید.

 


طراحی و اصول دکوراسیون منزل

یکی از اصول اولیه طراحی دکوراسیون منزل و یکی از مهم ترین بایدها و نبایدهای دکور و چیدمان منزل این است که انتخاب و خرید مبلمان باید بعد از طراحی کلی فضا باشد.یعنی وجود داشته باشد.اصل اول: مواد مصرفی مورد نیاز خود را بخرید، سپس اندازه گیری کنید

بسیار مهم است که مقیاس مبلمان را با مقیاس اتاق هماهنگ کنید.

یک مبل بلند می تواند به راحتی زیبایی یک اتاق کوچک را از بین ببرد و یک صندلی در یک اتاق بزرگ گم شود.

قبل از شروع دکوراسیون منزل، طول و عرض هر اتاقی را که قصد تزئین آن را دارید اندازه بگیرید. برای این اندازه گیری، ارتفاع سقف و هر عنصر مانع مبلمان مانند ستون، پله یا رادیاتور را در نظر بگیرید.

همچنین اندازه گیری پنجره، فضای دیوار بالا و پایین آن و میزان پوشش دیوار در طرفین نیز مهم است.

پس از اندازه گیری اتاق ها و فضاهای داخلی، یک نمای کلی مجزا از اندازه و نقشه های داخلی هر فضا به انتخاب شما کمک می کند.

طراحان حرفه ای از نرم افزار اتوکد برای این کار استفاده می کنند. هنگامی که یک برنامه کلی برای فضای خود دارید، نوع مبلمان و مکان مورد نیاز خود را روی نقشه آزمایش کنید تا به طرح نهایی خود برسید.

 


طراحی و اصول دکوراسیون منزل

اندازه گیری های دقیق به شما کمک می کند اقلام مناسبی مانند مبلمان، پرده و کمد لباس را انتخاب کنید.برای تمامی خریدها نمودار سایز خود را همراه داشته باشید. اگر جایی به طور ناگهانی فرورفتگی یا برآمدگی در فضا ایجاد شد و یا کل آن مربع یا مستطیل نبود، بلکه خارج از عرف بود، کافی است همه این موارد را در نظر بگیرید و لوازم مورد نیاز را انتخاب و خریداری کنید. .



درب داخلی چیست؟ هنگام خرید درب داخلی به چه نکاتی باید توجه کرد؟


درهای داخلی به تمام درهای یک ساختمان از جمله درهای اتاق مهمان و درب های سرویس اطلاق می شود که برای افزایش حریم خصوصی ضروری هستند.


درب های داخلی از مواد مختلفی ساخته می شوند و درب های چوبی یکی از رایج ترین و راحت ترین انواع این درب ها هستند.


هنگام خرید درب داخلی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر به دنبال درب داخلی برای یک ساختمان جدید هستید یا به فکر تغییر دکوراسیون یک خانه قدیمی هستید، به این نکته توجه کنید که درب اتاق و سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون داخلی است که باید هزینه کنید. طرح. در نگاه اول ساده به نظر می رسد. اما به دلیل تنوع درب های داخلی و سازگاری آن ها با متریال های مختلف و دیگر چیدمان های خانه، می تواند کمی گیج کننده باشد.بنابراین برای آشنایی بیشتر با انواع درب به شرح مختصری از آنها می پردازیم.


اول از همه، دری که انتخاب می کنید باید از مواد مرغوب و بادوام ساخته شده باشد. این تضمین می‌کند که کیفیت در طول زمان یا استفاده روزانه از بین نمی‌رود و نیازی نیست برای بازسازی درب پول خرج کنید. با توجه به فرهنگ ایرانی و به ویژه حفظ حریم خصوصی در اتاق خواب، چنین درهایی باید دارای عایق صدا باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد