کابینت کلاسیک یا مدرن

تفاوت کابینت مدرن و کلاسیک چیست؟

کابینت مدرن یا کلاسیک

کابینت های مدرن کابینت هایی هستند که سطوح براق و لب های صاف دارند و از مواد اولیه مانند پلی گلاس، پی وی سی، چوب و هایگلاس ساخته شده اند. ترکیب بندی. تمیز کردن کابینت های مدرن بسیار ساده تر و راحت تر از کابینت های کلاسیک است. زیرا کابینت کلاسیک دارای مهر است. طراحی ساده و کاربرپسند از ویژگی های متمایز کابینت های مدرن است. از سوی دیگر، کابینت های مدرن عمر طولانی تری دارند و نسبت به نمونه های کلاسیک خود در برابر رطوبت مقاوم تر هستند.



کابینت سفید کلاسیک

ممکن است به کابینت های کلاسیک سفید علاقه داشته باشید. زیرا کابینت های کلاسیک معمولا رنگ تیره ای دارند. کابینت سفید برای کسانی که خانه کوچکی دارند اما کابینت کلاسیک می خواهند پیشنهاد می شود.به کابینه سفید می روند. یک کابینت سفید با دسته های طلایی. زیبایی آن بسیار مهم است.


کابینت کلاسیک چیست؟

آیا می دانید کابینت کلاسیک چیست؟ یکی از محبوب ترین مدل های کابینت. زیرا امروزه کابینت ها به عنوان یک عنصر کاربردی در هر آشپزخانه منزل به حساب می آیند. این کابینت مدل زیبایی دارد که حرف اول را در فضای داخلی می زند. در سال های گذشته کابینت ها به سادگی و بدون طراحی طراحی و ساخته می شدند، اما امروزه طراحی کابینت بسیار مهم است. کابینت های کلاسیک یکی از بهترین کابینت ها برای افراد هستند که یادآور گذشته و همچنین دارای خواص لوکس هستند. این مقاله در وب سایت فنی شو مدل کابینت کلاسیک را پوشش می دهد.


عمق زیاد کابینت های کلاسیک

یک کابینت کلاسیک جدا از ویژگی هایی که دارد. عمق آن زیاد است. این کار باعث می شود که به راحتی بتوان ابزار و تجهیزات را در آن قرار داد. سوء تفاهم که این مدل کابینت فقط در صورتی زیبایی دارد که عمق و ظرفیت بسیار زیاد داشته باشد به شکل ویترین است و اگر چیزهای گران قیمتی دارید که می خواهید به نمایش بگذارید می توانید آنها را در آنجا قرار دهید.بعضی ها این کار را انجام می دهند. یا اگر می خواهید چیزی را در دست نگه دارید، می توانید از آن استفاده کنید.کابینت کلاسیک چیست؟

کابینت کلاسیک یکی از کابینت های محبوب است. به این کابینت کابینت می گویند که از چوب ساخته شده و دارای درهای کنده کاری شده است. مدل کابینت با فرم و شمایل سلطنتی معمولاً با دسته فلزی طرح دار. این مدل کابینت حس نوستالژیکی به دکور می دهد و آشپزخانه ای تمام چوب را به نمایش می گذارد. کابینت های کلاسیک اغلب در میان کسانی که محصولات چوبی را دوست دارند یافت می شود. زیرا از طرف دیگر چوب نقش بسیار مهمی در ساخت کابینت های کلاسیک دارد. بنابراین فضای گرمی را به آشپزخانه شما می بخشد. این مدل کابینت بیشتر درز بوده و در طراحی و ساخت خود از رنگ های تیره استفاده می کند. بنابراین معمولا از این مدل کابینت برای خانه های کوچک استفاده نمی شود.



نکاتی برای طراحی و ساخت کابینت های کلاسیک

در طراحی و ساخت کابینت کلاسیک باید به یک سری نکات توجه کرد. هود باید از دید دیگران پنهان شود. همچنین کابینت های کلاسیک بدون درب جک مناسب ترند. دستگیره ها نیز نقش بسیار مهمی در ظاهر کابینت دارند.در ساخت دستگیره های کابینت کلاسیک توصیه می کنیم از دستگیره های زیبا و جذاب استفاده کنید. از طرف دیگر، پیشخوانی که در بالای کابینت قرار می گیرد باید از کوارتز یا کولین باشد. در عین حال برای زیباتر شدن کابینت کلاس از ویترین های بلند استفاده می کرد.




کمد دیواری

چگونه بهترین کمد اتاق خواب را انتخاب کنیم؟

موارد استفاده کمد اتاق خواب

کمد لباس یکی از مهم ترین قسمت های هر اتاق است و معمولا کاربردهای متفاوتی دارد. کمدهای اتاق خواب عمدتاً برای نگهداری لباس و تخت استفاده می شوند.


کمد لباس

کمد اتاق خواب معمولاً جایی است که لباس های شما در درجه اول قرار می گیرند و هر اتاق خواب باید حداقل یک کمد داشته باشد. میزان فضای اتاق، سبک اتاق و ترجیحات افراد در انتخاب نوع و مدل کمد اتاق خواب نقش بسزایی دارد.


از طرفی هر اتاق باید کمد اتاق خواب مجزا نیز داشته باشد. برای مثال اتاق کودک نیاز به کمد مجزا برای لباس و لوازم جانبی دارد و اتاق والدین نیز به کمد مجزای طراحی شده با توجه به فضای موجود نیاز دارد.


کمد لباس معمولاً به چند کشو و کمد مخصوص برای قرار دادن لباس‌های کوچک، لباس‌های زیر و محلی برای آویزان کردن لباس‌ها و لباس‌ها نیاز دارد. مهمترین فاکتور برای انتخاب کمد به شرح زیر است:


نوع کمد

سبک و رنگ کمد لباس

اندازه و اندازه کمد

کیفیت

کمد اتاق خواب یکی از ملزومات هر اتاق است و معمولاً جایی است که لباس ها و لوازم مختلف را در آن قرار می دهید.کمد اتاق خواب یکی از ملزومات هر اتاق است و معمولاً جایی است که لباس ها و لوازم مختلف را در آن قرار می دهید.


کمد تخت

کمد تخت مخصوص قرار دادن تشک و بالش اضافی است و معمولا فضای آن باید متناسب با تعداد تخت های ما باشد.درهای این نوع کمدها معمولا راحت تر باز می شوند. نکته دیگری که در مورد کمد تخت باید بدانید این است که این کمدها معمولا فقط در خانه های ایرانی استفاده می شوند.


این کمدها معمولاً بیش از 150 سانتی متر هستند و در کنار یا کنار آنها معمولاً محلی برای قرار دادن لوازم، ملحفه و بالش های اضافی وجود دارد.


بهترین متریال برای کمد اتاق خواب

وقتی به یک کمد دیواری فکر می کنید، ممکن است فکر کنید که همه چیز به خاطر داشتن فضای مناسب برای لوازم و وسایل شماست، اما کمد دیواری اتاق خواب اکنون در مواد و طرح های مختلف موجود است، بنابراین طراحی و شما می توانید مطابق با آن انتخاب کنید. سبک شما و سلیقه خودتان، کمدی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.از طرفی باید مهمترین معیار کمد دیواری اتاق خواب، فضای مورد نیاز برای قرار دادن کمد و میزان هزینه ای که قصد دارید خرج کنید را در نظر بگیرید و سپس کمد دیواری اتاق خواب خود را با توجه به همه این مسائل طراحی کنید. . انتخاب کنید.


استحکام کمد لباس برای بسیاری از افرادی که لوازم و لباس های زیادی دارند بسیار مهم است. پس لطفا توجه داشته باشید که یا باید از کمد اسکلت فلزی استفاده کنید یا قاب ام دی اف را در کمد لباس خود دو برابر کنید. از طرفی انتخاب یراق آلات باکیفیت نیز در نتیجه کار نقش بسزایی دارد، بنابراین هنگام ساخت و یا خرید کمد اتاق خواب توصیه می کنیم به این موضوع توجه کنید.


ساخت کمد دیواری باید توسط افراد حرفه ای و ماهر انجام شود و این نیز بر کیفیت نهایی کار و ظاهر کمد دیواری تاثیر می گذارد.کمد اتاق خواب با کیفیت توسط صنعتگران ماهر جهت سفارش ساخت با همکاران خود تماس حاصل فرمایید. در استادکار


نجاری و تعمیر چوب

کلیه خدمات نجاری و ساختمان چوبی

طراحی، ساخت و نصب سرویس های چوبی

طراحی و ساخت کمد دیواری، سرویس خواب، بوفه، دراور، ویترین، میز و صندلی

تعمیر و نصب انواع مصنوعات چوبی

این سرویس را از استاد دریافت کنید

کمد شیشه ای

استفاده از شیشه برای ایجاد کمد دیواری اتاق خواب معمولا فقط برای کسانی مناسب است که بسیار منظم هستند و همه چیز را سر جای خود نگه می دارند.درهای ریلی معمولاً در این نوع کمدها استفاده می شود و ممکن است از شیشه دودی یا مات نیز استفاده شود تا فضای داخلی کمد کمتر به چشم بیاید.


نکته ای که در مورد این کمدها وجود دارد این است که برای افرادی که اکسسوری های زیادی دارند و معمولا نامرتب هستند چندان مناسب نیستند در حالی که کمدهای شیشه ای معمولا جلوه ای مدرن و زیبا دارند و تیره هستند.


مدل کمد دیواری شیشه ای

کمدهای اتاق خواب با متریال شیشه معمولاً ظاهری بسیار مدرن و امروزی دارند و برای اتاق هایی با نور کم بسیار مناسب به حساب می آیند.

کمد آینه ای

امروزه برای زیباتر و مدرن جلوه دادن اتاق خواب از کمدهایی با درهای آینه ای استفاده می شود. اما معمولا بدنه این کابینت ها می تواند ام دی اف یا چوب باشد و فقط روی قسمت درب از آینه استفاده می شود. درب ها در این مدل کمد اتاق خواب معمولا به صورت ریلی هستند.


ظاهر مدرن و زیبای کمد آینه ای این مدل را به انتخاب اول بسیاری از افراد سخت گیر علاقه مند به طراحی مدرن و امروزی تبدیل کرده است.اگر بدنه اصلی این کمدها محکم و از مواد مناسب ساخته شده است، استفاده از آینه در کنار آن یکی از بهترین گزینه ها برای اتاق خواب است.


آینه ها فضا را بزرگتر نشان می دهند و نور بیشتری را در اتاق منعکس می کنند و برای اتاق های کوچک و بزرگ مناسب هستند.


مدل کمد دیواری آینه ای

استفاده از آینه در کمد اتاق خواب جلوه زیبایی به کمد و اتاق می آورد و استفاده از آن بسیار رواج پیدا کرده است.


کمد دیواری ام دی اف

کمد دیواری ام دی اف یکی از پرطرفدارترین و متنوع ترین انواع کمد دیواری اتاق خواب در دنیا می باشد که با تنوع رنگ و طرح، ظاهر زیبا و مقاومت بهتر نسبت به هر متریالی برای ساخت کمد نیز طرفداران زیادی دارد.


مزیت کمد ام دی اف این است که هم کیفیت بالا و هم قیمت مناسب ارائه می دهد و می تواند همه سلیقه ها و سبک ها را در خود جای دهد. بسیاری از افراد برای ساخت کمد دیواری از ام دی اف استفاده می کنند زیرا این کمدها را می توان در رنگ ها و طرح های مختلف ساخت.


مدل کمد ام دی اف

یکی از رایج ترین انواع کمد اتاق خواب از ام دی اف در رنگ ها و طرح های متنوع ساخته می شود.کمد دیواری هایگلاس

هایگلاس در واقع همان کابینت ام دی اف با روکش براق است که ظاهر مدرن و زیبایی دارد، اما هزینه بیشتری دارد.


استفاده از کمد شیشه ای نور بیشتری به اتاق می بخشد. به همین دلیل، رنگ‌های روشن برای اتاق‌های با نور کم یا کوچک بهترین هستند.


یکی از معایب کابینت های گلاس این است که اثر انگشت و لکه دست به راحتی به آن می چسبد، بنابراین باید بسیار مراقب باشید.


مدل کمد شیشه ای

استفاده از کمد دیواری اتاق خواب هایگلاس نیز یکی دیگر از گزینه های علاقه مندان به سبک مدرن محسوب می شود و جلوه ها و تطبیق پذیری زیادی دارد.


کمد دیواری غشایی

این نوع کمد دیواری برای علاقه مندان به طرح های چوب برجسته و سبک های کلاسیک مناسب است. جنس بدنه داخلی این نوع کمد دیواری اتاق خواب از ام دی اف و روکش پی وی سی ضدآب می باشد و طرح آن مانند منبت کاری شده روی چوب است و کمی بالاتر از کمد نوع کمد و پایین تر از کمد چوب طبیعی است.سبک کمدهای ممبران معمولاً کمی کلاسیک است، بنابراین از درها به عنوان لولاهای ساده استفاده می شود. معمولاً برای ساخت کمدهای غشایی باید از مواد باکیفیت استفاده شود. زیرا اگر چسب روی جلد بی کیفیت باشد پس از مدتی استفاده به سرعت باز می شود و ظاهر نامناسبی به آن می دهد.


مدل کمد دیواری ممبران

معمولا برای سبک های کلاسیک از کمدهای ممبران با طرح های برجسته روی چوب استفاده می شود که قیمت آن نیز از چوب ارزانتر است.

کمد تمام چوب

کمد دیواری تمام چوب گزینه ای عالی برای اتاق خواب شما است. ظاهر زیبا، کیفیت بسیار بالا و مواد غنی.


تنها مشکل این نوع کمد این است که کمد تمام چوب معمولاً قیمت کمی بالاتر از سایر کمدها دارد و ظاهر کلاسیک تری نسبت به مدل های دیگر دارد. هزینه استفاده از این نوع کمد لباس.


مدل کمد دیواری تمام چوب

استفاده از چوب برای ایجاد کمد اتاق خواب از دیرباز یکی از انتخاب های افراد خاص به حساب می آمد. این یکی از گران ترین و لوکس ترین انواع کمد اتاق خواب است.بهترین متریال کمد دیواری در اتاق خواب کودک و نوجوان

معمولا در انتخاب کمد لباس برای اتاق کودک و نوجوان باید به چند نکته اساسی توجه کرد.


ضد رسوب

برای اتاق کودک، بهتر است موادی را انتخاب کنید که کمد لباس را لکه دار نکند و اثر انگشت را جذب نکند. با توجه به این مشکل، کمدهای هایگلاس، شیشه ها و آینه ها می توانند برای اتاق کودکان کمی مشکل ساز باشند. اما برای اتاق نوجوانان، تنوع رنگ های زیبا و جلوه های براق می تواند استفاده از کمد براق را توصیه کنیم.


بهترین انواع کمد برای اتاق خواب کودک یا نوجوان

برای اتاق کودکان استفاده از جنس برای ایجاد کمد دیواری در اتاق خواب توصیه می شود. این باعث می‌شود کمتر لکه یا اثر انگشت باقی بماند.

نشکن، شکست ناپذیر

استفاده از کمدهای شیشه ای یا آینه ای برای اتاق کودک یا اتاق نوجوان چندان مناسب نیست. فقط قسمتی از کمد باید آینه ای یا شیشه ای باشد و جنس بدنه کمد محکم باشد.


انتخاب مواد برای کمد لباس در اتاق کودکان

توصیه می شود از موادی استفاده کنید که شکننده و حساس نباشند، زیرا کودکان ممکن است در اتاق بازی کنند یا به کمد دیواری اتاق خواب برخورد کنند.استحکام بدنه کمد دیواری

با توجه به امکان کشش و ضربه زدن، استفاده از مواد مرغوب برای کمد اتاق خواب در اتاق کودک یا نوجوان توصیه می شود. به همین دلیل باید از موادی استفاده کنید که به سرعت آسیب می بینند. آن را تماشا نکن، آن را خراب نکن.


متناسب با سلیقه کودکان و نوجوانان

شاید استفاده از یک دراور کلاسیک و قدیمی با حکاکی و طرح در اتاق کودکتان چندان جذاب نباشد. استفاده از طرح ها و رنگ های مدرن برای اتاق کودک و نوجوان توصیه می شود. کابینت های ام دی اف یا چوبی معمولا مناسب هستند.


انتخاب بهترین طرح های کمد دیواری برای اتاق خواب کودک و نوجوان

هنگام ایجاد یا خرید کمد لباس برای اتاق خواب کودک، توصیه می شود به ترجیحات کودک توجه کنید و به طرح ها و رنگ هایی که دوست دارد توجه کنید.

برای کمد اتاق خواب کودکان و نوجوانان عالی است

بهترین انتخاب برای کمد اتاق خواب کودک یا نوجوان شما احتمالا ام دی اف، چوب و هایگلاس است که در طرح و نقش مدرن متناسب با سن کودک شما با استحکام و مقاومت کافی طراحی شده است.بهترین مواد برای کمد اتاق خواب بزرگسالان

مهم ترین نکته در کمد اتاق خواب بزرگسالان زیبایی، سبک و جادار بودن کمد لباس است. کمد لباسی متناسب با سبک و دیزاین اتاق خواب که جلوه زیبایی دارد و متناسب با فضای اتاق است، می تواند نیازهای چیدمان لباس و لوازم ضروری را تامین کند. انتخاب بهترین متریال برای کمد دیواری اتاق خواب بزرگسال معمولاً به سبک اتاق و ترجیحات افراد بستگی دارد.


دوستداران سبک کلاسیک

برای کسانی که به سبک کلاسیک علاقه دارند، خوب است بدانند که بهتر است از موادی مانند ممبران و چوب طبیعی استفاده کنند. از طرفی اگر هزینه خرید کمد اتاق خواب برای شما مهم است، انتخاب کمد ممبران را توصیه می کنیم.


بهترین مدل کمد اتاق خواب با ممبران یا چوب

استفاده از کمد اتاق خواب غشایی یا چوبی برای کسانی که سبک های سنتی و کلاسیک را دوست دارند انتخاب بسیار خوبی است.

دوستداران سبک مدرن

عاشقان سبک مدرن معمولا گزینه های زیادی برای کمد اتاق خواب خود دارند.شما می توانید کمد لباس شیشه ای، آینه ای، ام دی اف یا براق را انتخاب کنید. از طرف دیگر، حتی اگر اهل کمد لباسی تمام چوب هستید، می توانید سبک هایی را انتخاب کنید که از سبک های مدرن مورد علاقه شما پیروی می کنند.


نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از کمد شیشه ای کامل نیز می تواند گزینه مناسبی برای ایجاد افکت و ایجاد نور در اتاق باشد.یعنی کمد شیشه ای بدنه محکم و مقاومی دارد و به راحتی می تواند لوازم و لباس ها را در خود جای دهد. کمدهای ام دی اف با ترکیب آینه ها و براق بودن، انتخابی مدرن و امروزی برای اتاق خواب ها محسوب می شوند.

پارتیشن مدیریتی چیست و مراحل پیاده سازی آن چیست؟

پارتیشن مدیریتی 

پارتیشن بندی اداری یکی از الزامات برخی از شرکت ها و ادارات برای بهبود کارایی بخش های گروه کاری است. یکی از بهترین راه ها برای تفکیک فضاها در محیط اداری استفاده از پارتیشن است.

بسته به کاربرد، داشتن پارتیشن های تک یا دوتایی در محیط کار مهم است. همچنین نوع پارتیشن و فریم آن به محیط اداری و نظر کارفرما بستگی دارد. پارتیشن ها در مدل ها و طرح های مختلفی مانند پارتیشن دوجداره ام دی اف، پارتیشن دوجداره آکوستیک، پارتیشن شیشه ای و پارتیشن مدرن تولید می شوند. این مقاله سعی دارد به روش های مختلف تقسیم بندی از نظر جنسیت، چارچوب و مراحل مربوطه بپردازد.


انواع پارتیشن اداری


تفکیک فضای اداری


پارتیشن اداری نوعی سیستم شبه تفکیک است که محیط اداری را به چند قسمت مجزا تقسیم می کند. با پیاده‌سازی پارتیشن‌ها، فعالیت‌های افراد و کارکنان را می‌توان به راحتی از هم جدا کرد و به هر فرد اجازه می‌دهد بدون دخالت یا حواس‌پرتی، عملکرد خود را داشته باشد.


ایجاد اتاق های مختلف


ایجاد اتاق های بزرگ و کوچک در محیط اداری یکی دیگر از کاربردهای اجرای پارتیشن است.پارتیشن های قابل حمل و متحرک زمانی که ابعاد فضای اداری شما محدود است بسیار کاربردی هستند


ایجاد حریم خصوصی و افزایش نظم


کارکنان با ایجاد فضاهای مجزا، مسئولیت محیط کار اطراف خود را بر عهده می گیرند و تلاش و دقت بیشتری برای مرتب سازی و طبقه بندی اشیا می کنند.


زیباسازی نما محیط اداری


از جمله مزایای ایجاد پارتیشن در فضای اداری، علاوه بر جداسازی، طراحی و دکوراسیون محیط کار و ارتقاء جنبه های زیبایی شناختی آن است. پارتیشن ها در ابعاد و اندازه های مختلف و در متریال های مختلفی مانند چوب، آلومینیوم و شیشه طراحی و ساخته می شوند.


این نوع جداکننده اتاق از آلومینیوم برای قاب و شیشه سکوریت به عنوان پرکننده سطح استفاده می کند. این نوع پارتیشن طراحی منحصربفردی دارد و برای اجرا از یک رو، دوجداره، منحنی، مات یا شفاف استفاده می شود. با استفاده از این نوع پارتیشن می توانید با صرف هزینه کمتر بیشترین بهره را از محیط اداری خود ببرید.


این نوع جداکننده قابلیت عبور نور را دارد و نوعی عایق صوتی محسوب می شود که از نفوذ صدا جلوگیری می کند:


• تقسیم کننده های شیشه ای و ام دی اف


در مدل پیاده سازی این پارتیشن برای قاب و اسکلت از ام دی اف استفاده شده و قاب را با شیشه پر می کند. این نوع پارتیشن بندی بسیار بیشتر از سایر پارتیشن ها استفاده می شود و امکان دیدن محیط خارج از حریم خصوصی خود را به کارمندان ارائه می دهد.


• پارتیشن پروفیل آلومینیومی با ام دی اف


فلز آلومینیوم به طور گسترده ای برای جداکننده های اتاق استفاده می شود و ویژگی هایی مانند مقاومت و سبکی ظاهری زیبا برای محیط کار شما ایجاد می کند. معمولا برای قاب پارتیشن از آلومینیوم و برای پرکردن قاب از ام دی اف استفاده می شود. این نوع پارتیشن قابل حمل و تغییر است.


• پارتیشن ام دی اف


این پارتیشن چوبی از ام دی اف ساخته شده است و ظاهر و فریم نیز از ام دی اف ساخته شده است. ام دی اف به دلیل سطح صافی که دارد قابلیت رنگ آمیزی یا روکشی دارد و در برابر خمش و تغییر شکل مقاوم است. پارتیشن های ام دی اف نیز نوعی عایق صوتی در محیط های اداری محسوب می شوند و از انتقال صدا به محیط اطراف جلوگیری می کنند.همچنین در برابر رطوبت و خوردگی استحکام بالایی دارد.


• پارتیشن تک جداره


پارتیشن های این نوع به صورت استاتیک به صورت یک قاب یکپارچه و بدون اتصال به سقف طراحی می شوند. علاوه بر مزیت کم هزینه، پارتیشن های تک دیواری می توانند بدون جدا کردن اتاق از سقف در محیط اداری، ظاهری به اتاق ایجاد کنند. این پارتیشن وزن سبکی دارد و جابجایی آن آسان است. پارتیشن های تک جداره ظاهری ساده و شیک دارند و نسبت به پارتیشن های دوجداره ارزان تر هستند.


• پارتیشن دو جداره


برای نگه داشتن پانل ها در پارتیشن های دو جداره از هیچ پستی استفاده نمی شود. از آنجا که آنها به اندازه کافی قوی هستند که بدون نیاز به ستون روی زمین قرار می گیرند. این مدل پارتیشن امکان استفاده از پرده های کرکره ای را در فضای بین شیشه ها فراهم می کند. یکی از مزایای پارتیشن های دوجداره امکان مسیر دهی کابل های شبکه و سیستم از طریق ناحیه بین پانل ها می باشد. از پارتیشن های دوجداره نیز برای جلوگیری از اختلالات صوتی و بصری استفاده می شود.


انواع پارتیشن اداری بر اساس فریم

• قاب آلومینیومی


فریم های آلومینیومی یکی از بادوام ترین و پرکاربردترین فریم ها هستند که در ابعاد و اندازه های بسیار متنوعی عرضه می شوند.این نوع پارتیشن ها برای نصب پرده بسیار مناسب هستند. محبوبیت این قاب به دلیل دوام و تطبیق پذیری آن در خدمات رنگ و پوشش پودری است. از پارتیشن های پروفیل آلومینیومی در فضاهای اداری مانند بانک ها، اتاق های کنفرانس، سالن های چند منظوره و هتل ها استفاده می شود.


• قاب چوبی


قاب چوبی برای دکوراسیون سنتی و قدیمی مناسب است، اما با بسیاری از طرح های دیگر همخوانی دارد. قاب های چوبی جلوه ای گرم و زیبا به پارتیشن ها و دکوراسیون های محیطی می بخشد و آنها را به گزینه ای مناسب برای تزئین دفاتر، فروشگاه های خرده فروشی و اتاق های کنفرانس تبدیل می کند.


• پارتیشن بدون فریم


پارتیشن های تمام شیشه بدون فریم برای دفاتر و ادارات مدرن مناسب هستند. به طور کلی استفاده از شیشه در قسمت های مختلف مانند آسانسورهای شیشه ای، مبلمان شیشه ای، نرده ها، درب های شیشه ای و ... در ساختمان های تجاری بزرگ کاربرد زیادی دارد. پارتیشن بدون فریم پارتیشن مناسبی برای کسانی است که طراحی ساده و تمیز را دوست دارند. استفاده جزئی از شیشه های رنگی نیز در صورت تمایل امکان پذیر است.تفاوت قاب های پارتیشن اداری


کابینت سبک مدرن

کابینت مدرن چیست؟

کابینت مدرن سبکی از کابینت آشپزخانه است و اگر بخواهید آن را در یک جمله به خصوص یک کلمه توصیف کنید، باید سادگی را بگویید. همین. سادگی چیزی است که کابینت های مدرن را بیش از هر چیز متمایز می کند.


کابینت های مدرن بسیار ساده هستند و می توانند شبیه دیوارهای آشپزخانه باشند. یعنی نه تنها از سقف تا کف امتداد دارند، بلکه دستگیره ای ندارند و فقط مرزهای باریکی بین کابینت ها قابل مشاهده است. این مدل از کابینت ها اغلب در آشپزخانه های کوچک یا آشپزخانه هایی در همان فضای اتاق نشیمن نصب می شوند، زیرا فضای موجود را به حداکثر می رساند و امکان کابینت های بیشتری را فراهم می کند.


کابینت های مدرن برعکس کابینت های کلاسیک هستند. می توان گفت بی حوصلگی از طرح ها و مدل های اشرافی کابینت های کلاسیک مردم را به سمت سادگی کابینت های مدرن سوق داده است. طراحان کابینت های ساده و تمیزی را برای مقابله با نمایش شدید کابینت های کلاسیک طراحی کردند. راز زیبایی آن در سادگی آن است.


البته همانطور که می دانید صنعت مد همیشه در جریان است و هر دو سبک کلاسیک و مدرن دارای عناصر زیبایی هستند و هر کدام طرفداران زیادی دارند. هر دو زیبا و چشم نواز هستند و نمی توان یکی بر دیگری ارجحیت داشت.ویژگی ها و ویژگی های کابینت مدرن

کابینت های مدرن واقعاً با عملکرد و ویژگی های خود تعریف می شوند. در زیر معرفی مختصری آورده شده است.


کابینت های مدرن بلند و باریک یا محکم هستند.

همانطور که قبلا ذکر شد، سادگی یکی از مهم ترین ویژگی های کابینت های مدرن به حساب می آید، بنابراین انتظار می رود این کابینت ها برخلاف کابینت های کلاسیک، یک تکه باشند تا دو تکه. کابینت های مدرن معمولاً از سقف تا کف تمام طول دارند. حداقل بسیار بلندتر از کابینت های سبک کلاسیک طراحی شده است. سادگی ویژگی بارز کابینت های مدرن است، بنابراین همه چیز باید ساده باشد، حتی اگر کابینت ها از کف یا سقف دور باشند. سادگی مورد نظر از بین می رود. وقتی به طور کامل گسترش یابد، آشپزخانه به سبک مدرن نزدیک می شود.


کابینت  مدرن بدون دستگیره یا فقط دسته های بلند و ساده دارند.

نداشتن دستگیره یا دستگیره های مخفی یا کمتر برجسته از دیگر ویژگی های کابینت های مدرن است. کابینت های مدرن معمولا بدون دستگیره یا با دسته های نامرئی ساخته می شوند.کابینت های بدون دسته توسط آهنرباهای بسیار قوی و باکیفیت باز و بسته می شوند که به آن آهن ربا نیز می گویند. برای کشوها نیز از آهنربا استفاده می شود که کار با آن را بسیار ساده و آسان می کند. درب مغناطیسی کابینت و کشو تنها با یک فشار به راحتی باز و بسته می شود و هیچ مشکلی در کارکرد ندارد.


نکته کلیدی در استفاده از کابینت های آهنربایی، کیفیت خود آهنرباها است، هر چه کیفیت بالاتر باشد، درب کابینت را محکم تر نگه می دارند و در نهایت استفاده از آن آسان تر است. لطفا از آن استفاده کنید. کابینت های دارای آهنربا کمی گران تر هستند، اما توصیه می کنیم از آهنرباهای باکیفیت و قوی برای کابینت های خود استفاده کنید.


البته کابینت های مغناطیسی ایرادات قابل توجهی نیز دارند. این رنگ پذیری است که قبل از خرید باید از آن آگاه باشید. از آنجایی که این کابینت ها با لمس باز می شوند، در صورتی که از مواد براق ساخته شده باشند یا آثار دست یا لکه های قابل مشاهده را نشان دهند، نیاز به تمیز کردن و نگهداری بیشتری دارند.این نوع کابینت نیاز به توجه بیشتری به کابینت دارد یا از رنگی استفاده کنید که اثر انگشت یا دست را نشان ندهد.


کابینت سبک مدرن دارای دسته های مخفی و همچنین آهنربا هستند. این کابینت ها در واقع دارای دسته هستند، اما شما واقعا نمی توانید آنها را ببینید. این دستگیره ها معمولاً شیارهای افقی در درب کابینت برای باز کردن درب کابینت هستند. تنها ایراد این کابینت این است که ذرات غذا و گرد و غبار در این شیارها به دلیل عدم مراقبت و نگهداری می توانند خشک شوند، باید در فواصل کوتاه تری تمیز شوند تا ذرات از بین نرود.


به غیر از کابینت های دارای آهن ربا و دسته های مخفی، می توانید از کابینت های مدرن دستگیره دار نیز استفاده کنید، اما نمی توانید از دستگیره های طرح دار فانتزی که در کابینت های کلاسیک وجود دارد استفاده کنید. دستگیره های کابینت مدرن نیز باید در اوج سادگی باشند. این دسته ها معمولا افقی یا عمودی، کشیده و بسیار ساده هستند.اگر ارتفاع سقف آشپزخانه کم است، یعنی کوتاه است، بهتر است از دستگیره های عمودی بلند استفاده کنید. وجود دستگیره ها در این مدل توجه مخاطب را به سمت بالا جلب می کند و خطای دیدی که ایجاد می کند آشپزخانه را بلندتر از آنچه هست نشان می دهد.

اگر فضای آشپزخانه شما محدود یا تنگ است، می توانید با نصب دسته افقی آشپزخانه خود را بزرگتر جلوه دهید. دسته افقی کشیده خطی افقی در آشپزخانه شما ایجاد می کند و توجه مخاطب را به گوشه کشیده جلب می کند. این روش ساده می تواند آشپزخانه شما را بزرگتر نشان دهد زیرا خطاهای بصری را معرفی می کند.

پارتیشن بندی

کاربرد و استفاده از واحدهای مدیریتی

پارتیشن یکی از ابزارهایی است که برای جداسازی قطعات مختلف در مکان های مختلف استفاده می شود. بهترین و مناسب ترین کاربرد در مطب، افزودن بخش یا جداسازی و جداسازی چندین بخش از یکدیگر است.


در حال حاضر طرح ها و انواع مختلفی از پارتیشن اداری طراحی می شود که بر اساس نیاز و کاربری می توان آنها را انتخاب کرد و فضا را به چند قسمت تقسیم کرد. گاهی اوقات پارتیشن ها برای جلوگیری از صدا و نور در نظر گرفته می شوند یا از آنها برای جداسازی دو یا چند قسمت از یکدیگر استفاده می شود.


پارتیشن اداری مناسب

پارتیشن بندی اغلب گزینه بسیار خوبی برای بهینه سازی فضا در نظر گرفته می شود و می توان از آن برای رزرو فضای کاربردی استفاده کرد. پارتیشن های اداری از متریال های مختلفی ساخته شده اند، بنابراین شما می توانید با توجه به کاربرد خود مواد مختلفی را انتخاب کنید. در زیر به بررسی کامل انواع، مواد و نکات کلیدی برای انتخاب پارتیشن مناسب می پردازیم.



چه نوع پارتیشن اداری وجود دارد؟

پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.نوع و جنسیتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت‌گذاری و استفاده داشته باشد. انواع شامل گزینه‌های زیر است:


اتاق یک نفره

دو پوسته

شیشه

با توجه به هدف پارتیشن یکی از این سه نوع را انتخاب کنید و برای هر هدف جداگانه توضیح دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.


پارتیشن تک جداره

پارتیشن های تک جداره اغلب به عنوان دیواره ها در نظر گرفته می شوند. با موادی مانند چوب، فلز، پی وی سی، ام دی اف و شیشه می توان از این نوع برای تقسیم قطعات استفاده کرد. البته به دلیل نازکی که دارد نمی توان آن را عایق صوتی خوب نامید، فقط می تواند قطعات را از یکدیگر جدا کند.


پارتیشن دو جداره

این نوع پارتیشن از مواد مختلفی مانند چوب، شیشه، ام دی اف و پی وی سی ساخته می شود و عایق صوتی بسیار خوبی به حساب می آید و برای محیط های اداری که نیاز به آرامش و تمرکز است مناسب است. نوعی است که از ورود صدا جلوگیری می کند اما بسته به ارتفاع مورد استفاده می توان از آن استفاده کرد.پارتیشن شیشه ای

این نوع پارتیشن اداری اغلب به عنوان جداکننده استفاده می شود که به کارمندان اجازه می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در دید یکدیگر باشند. البته در صورت تمایل می توان از پرده های کرکره ای برای دور نگه داشتن اتاق های شیشه ای استفاده کرد.


پارتیشن اداری شیشه ای

مواد مختلف برای ساخت پارتیشن اداری

برای تقسیم فضا می توان از مواد مختلفی برای پارتیشن ها استفاده کرد. اما طراحان بهترین گزینه را ایجاد کردند تا بتوان از بهترین گزینه در دفتر استفاده کرد. این تنوع جنسی شامل:


چوبی

ام دی اف

آلومینیوم

پی وی سی

پارتیشن شیشه ای


نکاتی برای انتخاب طرح پارتیشن اداری

اگر نیاز به تقسیم بندی محیط اداری خود دارید، می توانید نوع مناسب تری داشته باشید و آن را با توجه به نیاز خود نصب کنید. با این حال، در این بین، توصیه می کنیم که هدف اصلی تقسیم بندی با این گزینه را درک کرده و بر اساس آن اقدام کنید. از سوی دیگر، نکات مفیدی در رابطه با طراحی و نصب وجود دارد. این نکات عبارتند از:تعهد به عملی بودن

بهترین راه برای انتخاب نوع مناسب پارتیشن، در نظر گرفتن کاربردی بودن آن است. به عبارت دیگر، آیا باید بدانید که آیا باید از آن به عنوان مانع صوتی استفاده کنید یا خیر؟


گاهی از انواع پارتیشن ها فقط برای مخفی کردن بخشی از فضا استفاده می شود. برای مقرون به صرفه کردن آن، می توانید پارتیشن های تک دیواری را برای این منظور انتخاب کنید. نوع تک دیواری دارای تیپ بسیار شیک و زیبایی می باشد و می توانید با توجه به سایر لوازم منزل آن را انتخاب کنید.


نکاتی برای انتخاب پارتیشن اداری

تعهد به قابلیت حمل

برخی از تقسیم‌کننده‌های سبک نیز متحرک هستند و به شما این امکان را می‌دهند که فضای اداری خود را بر اساس نیاز خود به چند بخش تقسیم کنید. این کیس ها معمولا تک جداره هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. نوعی نیز وجود دارد که می تواند با ترکیب با شیشه های رنگی زیبایی چشمگیرتری ایجاد کند.


در صورت لزوم به جنسیت مناسب توجه کنید

گاهی اوقات تنها هدف از تقسیم یک فضا، تقسیم آن به قطعات است. برای این منظور می توانید صرف نظر از جنسیت فقط به استحکام و تمیزی آن توجه کنید.رنگ و سبک را در نظر بگیرید

همچنین می توانید تناسب رنگ ها و سبک هایی را در نظر بگیرید که نه تنها کاربردی هستند بلکه محیط اداری شما را نیز زیبا می کنند. این نشان می دهد که بهتر است پارتیشن های سازگار با دستگاه های دیگر را انتخاب کنید. یعنی برای دکوراسیون اداری به سبک مدرن بهتر است از پارتیشن های ساده تر و برای سبک کلاسیک از پارتیشن هایی مانند نوع منبت استفاده شود.