دکوراسیون اتاق

کابینت مدرن چیست؟

کابینت آشپزخانه مدرن یکی از سبک های کابینت است که بسیاری از افراد آن را ترجیح می دهند. البته ناگفته نماند که طراحی مدرن برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد، اما به طور کلی اگر سبک طراحی شما کمتر سنتی و بیشتر امروزی باشد، می توان آن را مدرن نامید و به مهم ترین عنصر آشپزخانه تبدیل می شود و شکل می دهد. گوشه ای از فضای داخلی خانه انتخاب کابینت مناسب یکی از مهمترین وظایف شماست.


با توجه به محبوبیت روزافزون معماری مدرن، بسیاری از صاحبان خانه های کلاسیک نیز این روزها علاقه مند هستند که خانه های خود را تغییر دهند. اولین قدم برای نزدیک شدن به یک خانه مدرن، نصب کابینت مدرن است.


کابینت های مدرن معمولا از سطوح صاف و براق و بدون اشکال هندسی و حداقل دکوراسیون بهره می برند. برخلاف مدل کلاسیک، از ترکیبی از مواد مختلف ساخته شده است: لمینت، شیشه و فلز.



جدیدترین ویژگی های کابینت

امروزه کابینت های مدرن در مدل های مختلف و شکل های مختلف ساخته می شوند که هر کدام سهولت استفاده را برای افراد به ارمغان می آورد.این کابینت ها فضای آشپزخانه بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و دسترسی راحت تری به وسایل داخل آن دارند. اما سوال اینجاست که کابینت های مدرن چه ویژگی هایی دارند؟در زیر به این ویژگی ها می پردازیم.


جدیدترین ویژگی های کابینت

سادگی کابینت مدرن

کابینت های مدرن معمولاً به شیوه ای ساده طراحی و ساخته می شوند و معمولاً سبک مینیمال هستند. این کابینت ها طرح و دسته های عجیب و غریب زیادی ندارند.



ارتفاع کابینت مدرن

این کابینت ها معمولا تا سقف امتداد دارند و اغلب به صورت دیوارهای آشپزخانه دیده می شوند. کابینت های مدرن بسیار متفاوت از کابینت های کلاسیک هستند. کابینت های کلاسیک معمولا ارتفاع کمتری نسبت به کابینت های مدرن دارند، بنابراین فضای بیشتری را اشغال می کنند.


فضای کابینت مدرن

همانطور که قبلا ذکر شد، کابینت های مدرن معمولا فضای بسیار کمی را اشغال می کنند، اما این کابینت ها بسیار جادار هستند و می توانند لوازم جانبی بیشتری را نسبت به کابینت های کلاسیک بزرگتر و جادارتر در خود جای دهند. ارتفاع کابینت بالا همه لوازم آشپزخانه را در خود جای می دهد. به همین دلیل این کابینت ها برای خانه های کوچک با آشپزخانه های کوچک بسیار کاربردی هستند.کمد اتاق کودک

همانطور که قبلا ذکر شد یکی از کاربردی ترین عناصر در اتاق خواب مدرن امروزی ساخت کمد کودک است. قبل از طراحی نکات زیر را در هنگام طراحی طرح مورد نظر در نظر داشته باشید.


اندازه اتاق را در نظر بگیرید و کمدهای اتاق کودک و نوجوان را متناسب با آن طراحی کنید. اگر فضا تنگ است، کمد دیواری برای اتاق خواب کوچک طراحی کنید.

به سبک اتاق خواب و ست اتاق خواب اتاق کودک و نوجوان توجه کنید و کمد دیواری اتاق نوجوان یا کودک را پیاده سازی کنید.

فضای داخلی کمد را با توجه به نیاز صاحب اتاق طراحی کنید.

جنسیت (دختر و پسر) را در نظر بگیرید. در مرحله بعد، فضای کمد خود را طراحی و اجرا کنید.

به رنگ دکوراسیون اتاق خواب دقت کنید و رنگ کمد اتاق کودک را برای ایجاد هماهنگی بین عناصر انتخاب کنید.

امروزه خوب است بدانید که با پیشرفت تکنولوژی می توان طرح های کمد دیواری را در طرح های مختلف و به اشکال مختلف اجرا کرد. فرقی نمی کند فرم اسپرت باشد یا طرح عروسک. طراحی باید به افراد با تجربه سپرده شود. .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد