کمد دیواری

چگونه بهترین کمد اتاق خواب را انتخاب کنیم؟

موارد استفاده کمد اتاق خواب

کمد لباس یکی از مهم ترین قسمت های هر اتاق است و معمولا کاربردهای متفاوتی دارد. کمدهای اتاق خواب عمدتاً برای نگهداری لباس و تخت استفاده می شوند.


کمد لباس

کمد اتاق خواب معمولاً جایی است که لباس های شما در درجه اول قرار می گیرند و هر اتاق خواب باید حداقل یک کمد داشته باشد. میزان فضای اتاق، سبک اتاق و ترجیحات افراد در انتخاب نوع و مدل کمد اتاق خواب نقش بسزایی دارد.


از طرفی هر اتاق باید کمد اتاق خواب مجزا نیز داشته باشد. برای مثال اتاق کودک نیاز به کمد مجزا برای لباس و لوازم جانبی دارد و اتاق والدین نیز به کمد مجزای طراحی شده با توجه به فضای موجود نیاز دارد.


کمد لباس معمولاً به چند کشو و کمد مخصوص برای قرار دادن لباس‌های کوچک، لباس‌های زیر و محلی برای آویزان کردن لباس‌ها و لباس‌ها نیاز دارد. مهمترین فاکتور برای انتخاب کمد به شرح زیر است:


نوع کمد

سبک و رنگ کمد لباس

اندازه و اندازه کمد

کیفیت

کمد اتاق خواب یکی از ملزومات هر اتاق است و معمولاً جایی است که لباس ها و لوازم مختلف را در آن قرار می دهید.کمد اتاق خواب یکی از ملزومات هر اتاق است و معمولاً جایی است که لباس ها و لوازم مختلف را در آن قرار می دهید.


کمد تخت

کمد تخت مخصوص قرار دادن تشک و بالش اضافی است و معمولا فضای آن باید متناسب با تعداد تخت های ما باشد.درهای این نوع کمدها معمولا راحت تر باز می شوند. نکته دیگری که در مورد کمد تخت باید بدانید این است که این کمدها معمولا فقط در خانه های ایرانی استفاده می شوند.


این کمدها معمولاً بیش از 150 سانتی متر هستند و در کنار یا کنار آنها معمولاً محلی برای قرار دادن لوازم، ملحفه و بالش های اضافی وجود دارد.


بهترین متریال برای کمد اتاق خواب

وقتی به یک کمد دیواری فکر می کنید، ممکن است فکر کنید که همه چیز به خاطر داشتن فضای مناسب برای لوازم و وسایل شماست، اما کمد دیواری اتاق خواب اکنون در مواد و طرح های مختلف موجود است، بنابراین طراحی و شما می توانید مطابق با آن انتخاب کنید. سبک شما و سلیقه خودتان، کمدی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.از طرفی باید مهمترین معیار کمد دیواری اتاق خواب، فضای مورد نیاز برای قرار دادن کمد و میزان هزینه ای که قصد دارید خرج کنید را در نظر بگیرید و سپس کمد دیواری اتاق خواب خود را با توجه به همه این مسائل طراحی کنید. . انتخاب کنید.


استحکام کمد لباس برای بسیاری از افرادی که لوازم و لباس های زیادی دارند بسیار مهم است. پس لطفا توجه داشته باشید که یا باید از کمد اسکلت فلزی استفاده کنید یا قاب ام دی اف را در کمد لباس خود دو برابر کنید. از طرفی انتخاب یراق آلات باکیفیت نیز در نتیجه کار نقش بسزایی دارد، بنابراین هنگام ساخت و یا خرید کمد اتاق خواب توصیه می کنیم به این موضوع توجه کنید.


ساخت کمد دیواری باید توسط افراد حرفه ای و ماهر انجام شود و این نیز بر کیفیت نهایی کار و ظاهر کمد دیواری تاثیر می گذارد.کمد اتاق خواب با کیفیت توسط صنعتگران ماهر جهت سفارش ساخت با همکاران خود تماس حاصل فرمایید. در استادکار


نجاری و تعمیر چوب

کلیه خدمات نجاری و ساختمان چوبی

طراحی، ساخت و نصب سرویس های چوبی

طراحی و ساخت کمد دیواری، سرویس خواب، بوفه، دراور، ویترین، میز و صندلی

تعمیر و نصب انواع مصنوعات چوبی

این سرویس را از استاد دریافت کنید

کمد شیشه ای

استفاده از شیشه برای ایجاد کمد دیواری اتاق خواب معمولا فقط برای کسانی مناسب است که بسیار منظم هستند و همه چیز را سر جای خود نگه می دارند.درهای ریلی معمولاً در این نوع کمدها استفاده می شود و ممکن است از شیشه دودی یا مات نیز استفاده شود تا فضای داخلی کمد کمتر به چشم بیاید.


نکته ای که در مورد این کمدها وجود دارد این است که برای افرادی که اکسسوری های زیادی دارند و معمولا نامرتب هستند چندان مناسب نیستند در حالی که کمدهای شیشه ای معمولا جلوه ای مدرن و زیبا دارند و تیره هستند.


مدل کمد دیواری شیشه ای

کمدهای اتاق خواب با متریال شیشه معمولاً ظاهری بسیار مدرن و امروزی دارند و برای اتاق هایی با نور کم بسیار مناسب به حساب می آیند.

کمد آینه ای

امروزه برای زیباتر و مدرن جلوه دادن اتاق خواب از کمدهایی با درهای آینه ای استفاده می شود. اما معمولا بدنه این کابینت ها می تواند ام دی اف یا چوب باشد و فقط روی قسمت درب از آینه استفاده می شود. درب ها در این مدل کمد اتاق خواب معمولا به صورت ریلی هستند.


ظاهر مدرن و زیبای کمد آینه ای این مدل را به انتخاب اول بسیاری از افراد سخت گیر علاقه مند به طراحی مدرن و امروزی تبدیل کرده است.اگر بدنه اصلی این کمدها محکم و از مواد مناسب ساخته شده است، استفاده از آینه در کنار آن یکی از بهترین گزینه ها برای اتاق خواب است.


آینه ها فضا را بزرگتر نشان می دهند و نور بیشتری را در اتاق منعکس می کنند و برای اتاق های کوچک و بزرگ مناسب هستند.


مدل کمد دیواری آینه ای

استفاده از آینه در کمد اتاق خواب جلوه زیبایی به کمد و اتاق می آورد و استفاده از آن بسیار رواج پیدا کرده است.


کمد دیواری ام دی اف

کمد دیواری ام دی اف یکی از پرطرفدارترین و متنوع ترین انواع کمد دیواری اتاق خواب در دنیا می باشد که با تنوع رنگ و طرح، ظاهر زیبا و مقاومت بهتر نسبت به هر متریالی برای ساخت کمد نیز طرفداران زیادی دارد.


مزیت کمد ام دی اف این است که هم کیفیت بالا و هم قیمت مناسب ارائه می دهد و می تواند همه سلیقه ها و سبک ها را در خود جای دهد. بسیاری از افراد برای ساخت کمد دیواری از ام دی اف استفاده می کنند زیرا این کمدها را می توان در رنگ ها و طرح های مختلف ساخت.


مدل کمد ام دی اف

یکی از رایج ترین انواع کمد اتاق خواب از ام دی اف در رنگ ها و طرح های متنوع ساخته می شود.کمد دیواری هایگلاس

هایگلاس در واقع همان کابینت ام دی اف با روکش براق است که ظاهر مدرن و زیبایی دارد، اما هزینه بیشتری دارد.


استفاده از کمد شیشه ای نور بیشتری به اتاق می بخشد. به همین دلیل، رنگ‌های روشن برای اتاق‌های با نور کم یا کوچک بهترین هستند.


یکی از معایب کابینت های گلاس این است که اثر انگشت و لکه دست به راحتی به آن می چسبد، بنابراین باید بسیار مراقب باشید.


مدل کمد شیشه ای

استفاده از کمد دیواری اتاق خواب هایگلاس نیز یکی دیگر از گزینه های علاقه مندان به سبک مدرن محسوب می شود و جلوه ها و تطبیق پذیری زیادی دارد.


کمد دیواری غشایی

این نوع کمد دیواری برای علاقه مندان به طرح های چوب برجسته و سبک های کلاسیک مناسب است. جنس بدنه داخلی این نوع کمد دیواری اتاق خواب از ام دی اف و روکش پی وی سی ضدآب می باشد و طرح آن مانند منبت کاری شده روی چوب است و کمی بالاتر از کمد نوع کمد و پایین تر از کمد چوب طبیعی است.سبک کمدهای ممبران معمولاً کمی کلاسیک است، بنابراین از درها به عنوان لولاهای ساده استفاده می شود. معمولاً برای ساخت کمدهای غشایی باید از مواد باکیفیت استفاده شود. زیرا اگر چسب روی جلد بی کیفیت باشد پس از مدتی استفاده به سرعت باز می شود و ظاهر نامناسبی به آن می دهد.


مدل کمد دیواری ممبران

معمولا برای سبک های کلاسیک از کمدهای ممبران با طرح های برجسته روی چوب استفاده می شود که قیمت آن نیز از چوب ارزانتر است.

کمد تمام چوب

کمد دیواری تمام چوب گزینه ای عالی برای اتاق خواب شما است. ظاهر زیبا، کیفیت بسیار بالا و مواد غنی.


تنها مشکل این نوع کمد این است که کمد تمام چوب معمولاً قیمت کمی بالاتر از سایر کمدها دارد و ظاهر کلاسیک تری نسبت به مدل های دیگر دارد. هزینه استفاده از این نوع کمد لباس.


مدل کمد دیواری تمام چوب

استفاده از چوب برای ایجاد کمد اتاق خواب از دیرباز یکی از انتخاب های افراد خاص به حساب می آمد. این یکی از گران ترین و لوکس ترین انواع کمد اتاق خواب است.بهترین متریال کمد دیواری در اتاق خواب کودک و نوجوان

معمولا در انتخاب کمد لباس برای اتاق کودک و نوجوان باید به چند نکته اساسی توجه کرد.


ضد رسوب

برای اتاق کودک، بهتر است موادی را انتخاب کنید که کمد لباس را لکه دار نکند و اثر انگشت را جذب نکند. با توجه به این مشکل، کمدهای هایگلاس، شیشه ها و آینه ها می توانند برای اتاق کودکان کمی مشکل ساز باشند. اما برای اتاق نوجوانان، تنوع رنگ های زیبا و جلوه های براق می تواند استفاده از کمد براق را توصیه کنیم.


بهترین انواع کمد برای اتاق خواب کودک یا نوجوان

برای اتاق کودکان استفاده از جنس برای ایجاد کمد دیواری در اتاق خواب توصیه می شود. این باعث می‌شود کمتر لکه یا اثر انگشت باقی بماند.

نشکن، شکست ناپذیر

استفاده از کمدهای شیشه ای یا آینه ای برای اتاق کودک یا اتاق نوجوان چندان مناسب نیست. فقط قسمتی از کمد باید آینه ای یا شیشه ای باشد و جنس بدنه کمد محکم باشد.


انتخاب مواد برای کمد لباس در اتاق کودکان

توصیه می شود از موادی استفاده کنید که شکننده و حساس نباشند، زیرا کودکان ممکن است در اتاق بازی کنند یا به کمد دیواری اتاق خواب برخورد کنند.استحکام بدنه کمد دیواری

با توجه به امکان کشش و ضربه زدن، استفاده از مواد مرغوب برای کمد اتاق خواب در اتاق کودک یا نوجوان توصیه می شود. به همین دلیل باید از موادی استفاده کنید که به سرعت آسیب می بینند. آن را تماشا نکن، آن را خراب نکن.


متناسب با سلیقه کودکان و نوجوانان

شاید استفاده از یک دراور کلاسیک و قدیمی با حکاکی و طرح در اتاق کودکتان چندان جذاب نباشد. استفاده از طرح ها و رنگ های مدرن برای اتاق کودک و نوجوان توصیه می شود. کابینت های ام دی اف یا چوبی معمولا مناسب هستند.


انتخاب بهترین طرح های کمد دیواری برای اتاق خواب کودک و نوجوان

هنگام ایجاد یا خرید کمد لباس برای اتاق خواب کودک، توصیه می شود به ترجیحات کودک توجه کنید و به طرح ها و رنگ هایی که دوست دارد توجه کنید.

برای کمد اتاق خواب کودکان و نوجوانان عالی است

بهترین انتخاب برای کمد اتاق خواب کودک یا نوجوان شما احتمالا ام دی اف، چوب و هایگلاس است که در طرح و نقش مدرن متناسب با سن کودک شما با استحکام و مقاومت کافی طراحی شده است.بهترین مواد برای کمد اتاق خواب بزرگسالان

مهم ترین نکته در کمد اتاق خواب بزرگسالان زیبایی، سبک و جادار بودن کمد لباس است. کمد لباسی متناسب با سبک و دیزاین اتاق خواب که جلوه زیبایی دارد و متناسب با فضای اتاق است، می تواند نیازهای چیدمان لباس و لوازم ضروری را تامین کند. انتخاب بهترین متریال برای کمد دیواری اتاق خواب بزرگسال معمولاً به سبک اتاق و ترجیحات افراد بستگی دارد.


دوستداران سبک کلاسیک

برای کسانی که به سبک کلاسیک علاقه دارند، خوب است بدانند که بهتر است از موادی مانند ممبران و چوب طبیعی استفاده کنند. از طرفی اگر هزینه خرید کمد اتاق خواب برای شما مهم است، انتخاب کمد ممبران را توصیه می کنیم.


بهترین مدل کمد اتاق خواب با ممبران یا چوب

استفاده از کمد اتاق خواب غشایی یا چوبی برای کسانی که سبک های سنتی و کلاسیک را دوست دارند انتخاب بسیار خوبی است.

دوستداران سبک مدرن

عاشقان سبک مدرن معمولا گزینه های زیادی برای کمد اتاق خواب خود دارند.شما می توانید کمد لباس شیشه ای، آینه ای، ام دی اف یا براق را انتخاب کنید. از طرف دیگر، حتی اگر اهل کمد لباسی تمام چوب هستید، می توانید سبک هایی را انتخاب کنید که از سبک های مدرن مورد علاقه شما پیروی می کنند.


نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از کمد شیشه ای کامل نیز می تواند گزینه مناسبی برای ایجاد افکت و ایجاد نور در اتاق باشد.یعنی کمد شیشه ای بدنه محکم و مقاومی دارد و به راحتی می تواند لوازم و لباس ها را در خود جای دهد. کمدهای ام دی اف با ترکیب آینه ها و براق بودن، انتخابی مدرن و امروزی برای اتاق خواب ها محسوب می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد