دکوراسیون داخلی (کابینت اشپزخانه مدرن)


انواع کابینت مدرن


6- کابینت مدرن سفید

کابینت های سفید یکی از محبوب ترین کابینت ها در طراحی آشپزخانه های مدرن هستند. حس سادگی و مینیمالیسمی که کابینت های سفید دارند با هیچ کابینت دیگری قابل مقایسه نیست. این نوع کابینت ها برای آشپزخانه های مدرن مناسب هستند.


 


زیبایی اواسط قرن هفتم

برخلاف میزهای سفید، این کابینت های چوبی براق، رویای مدرن اواسط قرن را تشکیل می دهند. رنگ های گرم چوب فضا را روشن و جذاب می کند.


 


8-کابینت سبز

گزینه های زیادی برای کابینت آشپزخانه مدرن و شیک وجود دارد. کابینت سبز یکی از این گزینه های مختلف است. کابینت های آشپزخانه مدرن سبز بسیار مدرن هستند در حالی که ما را به یاد طبیعت می اندازند. انتخاب رنگ سبز براق ظاهر مدرن تری به کابینت های شما می بخشد. این رنگ برای آشپزخانه بسیار آرامش بخش است.9- ترکیب کنید.

استفاده از چند سبک در آشپزخانه شما می تواند ظاهر متفاوتی ایجاد کند. کابینت های سفید با بدنه برنجی کاملاً مدرن به نظر می رسند و در عین حال حسی ساحلی و روستایی ایجاد می کنند.

 

 


انواع کابینت آشپزخانه مدرن

طرح های کابینت بسیار متنوع است و شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل و سلیقه خود کابینت مناسبی را انتخاب کنید. سبک های مختلفی وجود دارند که می توانند ظاهری مدرن به کابینت شما ببخشند که در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده است.


 


1-کابینت مشکی مدرن

تنها چیزی که از آشپزخانه مدرن جذاب تر است، آشپزخانه مدرن مشکی است.رنگ مشکی را برای کابینت های مدرن بدون کنتراست انتخاب کنید تا ظاهری ساده تر و جذاب تر داشته باشید. چه مشکی مات یا مشکی براق را انتخاب کنید، ظاهری مدرن به آشپزخانه شما می بخشد.


 


2- کابینت شیشه ای (براق)

کابینت های گلاس برای آشپزخانه های مدرن ایده آل هستند. هر رنگی که برای کابینت های خود انتخاب می کنید، معمولاً لاک براق ظاهری مدرن به آن ها می بخشد.

 


3- کابینت بلند

کابینت های بلند که تا سقف می رسند و کل دیوار را می پوشانند، احساس ساده تری ایجاد می کنند. رنگ های ملایم و کم رنگ را انتخاب کنید تا آشپزخانه شما را تحت تاثیر قرار ندهد.


 


4- ترکیبی از سنگ مرمر و چوب

همچنین می توانید از کابینت های مدرن استفاده جسورانه کنید. به عنوان مثال، می توانید یک جزیره مرمری را با کابینت های چوبی سبک ترکیب کنید. کمی شیک، کمی روستایی و کاملا مدرن برای ایجاد ترکیب های مختلف.


 


5- کابینت تاریک

اگر رنگ‌های تیره را دوست دارید اما فکر می‌کنید مشکی برای آشپزخانه‌تان خیلی سخت است، آبی سرمه‌ای را انتخاب کنید.رنگ قهوه ای تیره برای چیدمان کابینت های سبک مدرن در آشپزخانه، به خصوص اگر با شکل براق انتخاب شود، گزینه بسیار خوبی است. ساده تر، مدرن تر!


کابینت آشپزخانه مدرن

طراحی مدرن در طول جنگ جهانی اول آغاز شد. این نوع طراحی شامل سطوح صاف اشکال هندسی با حداقل حالت و حداقل دکوراسیون می باشد. کابینت های آشپزخانه مدرن با سادگی درهایشان متمایز می شوند.


مصالح به کار رفته در ساخت کابینت آشپزخانه مدرن ساخته دست بشر مانند فلز، بتن، شیشه و پلاستیک می باشد. شیشه مات یا نیمه شفاف یک گزینه عالی برای کابینت است. تعویض درب های کابینت آشپزخانه قدیمی با درب های شیشه ای مات یک راه آسان و ارزان برای دادن ظاهری مدرن به آشپزخانه شما است. همچنین می توانید از روکش چوب یا روکش لمینت برای تهیه کابینت های سبک مدرن برای آشپزخانه خود استفاده کنید.


کابینت های سنتی معمولا از چوب ساخته می شوند، اما کابینت های مدرن از ترکیب چوب، شیشه، فلز و لمینت ساخته می شوند.


رنگ یکی از عناصری است که به کابینت آشپزخانه حسی مدرن می دهد. رنگ های کابینت آشپزخانه سنتی معمولا رنگ طبیعی چوب هستند، در حالی که کابینت های سبک مدرن از رنگ های تند استفاده می کنند.البته باید توجه داشت که رنگ های خنثی نیز به کابینت های آشپزخانه مدرن ظاهری مینیمال می بخشد.


جدا از رنگ و متریال به کار رفته در ساخت کابینت های مدرن، یکی از مولفه های بسیار مهم در داشتن کابینت های سبک مدرن، طراحی درب کابینت است. درها باید صاف و ساده و با حداقل تزئینات و جزئیات باشند. در ساخت درب های کابینت آشپزخانه مدرن از هیچ گونه نقش برجسته و حکاکی استفاده نمی شود و درب ها بسیار ساده ساخته می شوند.


طراحی ساده و مینیمال کابینت ها باعث می شود آشپزخانه وسیع تر و جادارتر به نظر برسد. همچنین کابینت های سبک مدرن بسیار کاربردی هستند و می توانید از زیبایی جادار کابینت ها لذت ببرید.



اخرین حرف

همانطور که قبلا ذکر شد، سبک های کابینت مدرن در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند و اکثر صاحب خانه ها به دنبال این هستند که به آشپزخانه خود ظاهری مدرن ببخشند. در این مقاله از سری مقالات خود در مورد چوب به کابینت آشپزخانه مدرن و انواع کابینت مدرن پرداخته ایم تا بتوانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل یا آشپزخانه خود کابینت مناسبی را انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد