کابینت مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن


هیچ جزء آشپزخانه مانند کابینت ها زیبایی را برای محیط آشپزخانه به ارمغان نمی آورد. در واقع این رنگ و سبک کابینت شماست که دکور و تم کلی آشپزخانه شما را تعیین می کند. می توان گفت سبک آشپزخانه تابعی از سبک کابینت آشپزخانه است. افراد بسته به سلیقه و روحیه خود به مدل های کلاسیک یا مدرن علاقه و علاقه نشان می دهند. بسیاری از کابینت های کلاسیک، اشرافی و شلوغ و بسیاری دیگر سبک های ساده و تمیز را دوست دارند. این محتوای وب سایت Axwood کابینت آشپزخانه مدرن را معرفی می کند. اگر احساس می کنید که زیبایی در سادگی نهفته است، با ما همراه باشید و در مورد ویژگی ها و کارکردهای کابینت آشپزخانه مدرن بیشتر صحبت کنید.


تعریف کابینت مدرن:

کابینت مدرن سبکی از دکوراسیون و طراحی کابینت آشپزخانه است که در آن سادگی حرف اول را می زند. کابینت های مدرن در تمامی متریال ها و رنگ ها که ویژگی اصلی آن سادگی است. این سبک دقیقا برعکس کابینت کلاسیک است، خبری از طرح ها و مدل های سلطنتی و اشرافی نیست!


هرچه این کابینت ها ساده تر باشند به سبک کابینت های مدرن آشپزخانه نزدیکتر هستند.ویژگی های اصلی کابینت آشپزخانه مدرن:

جدید و مد روز:

نوع کابینت های کلاسیک نیز جدید و منطبق با مد روز محسوب می شود اما کابینت های مدرن واقعا سبک جدیدی از دکوراسیون آشپزخانه هستند.این سبک در واقع سبک کلاسیک و شلوغ گذشته است.همانطور که از نامش پیداست بسیار سبک است. سبک جدید و خانه شما را بسیار مجلل و مدرن جلوه می دهد.


سادگی:

همانطور که قبلا ذکر شد، ویژگی اصلی کابینت مدرن سادگی است. این کابینت ها با نهایت سادگی و بدون طرح های پیچیده و سخت طراحی و ساخته می شوند.


امتداد تا سقف:

کابینت های مدرن معمولاً بالاتر از کابینت های کلاسیک طراحی می شوند، معمولاً تا سقف. در نگاه اول، برخی از مدل های کابینت مدرن مانند دیوار آشپزخانه به نظر می رسند. مخصوصا ساده بدون دسته.


بدون دسته یا با دسته ساده:

کمدهای مدرن یا بدون دسته هستند یا دسته دار بسیار ساده هستند. این سبک اجازه استفاده از دسته های کلاسیک و شلوغ را نمی دهد و باید از دسته های ساده و کشیده استفاده کرد که چندان به چشم نمی آیند.بسیاری از افرادی که به سادگی اهمیت می دهند، کابینت های بدون دسته را سفارش می دهند که از آهنرباهای قوی استفاده می کنند و با فشار باز و بسته می شوند. در این سبک کابینت از انواع کابینت های دسته مخفی نیز استفاده می شود.


کابینت یکپارچه:

کابینت های یک تکه و بدون شکاف از کف تا سقف در سبک های کابینت مدرن بسیار استفاده می شود. این کابینت ها دیوارهای آشپزخانه را به طور کامل می پوشانند و جز شکاف های بین آن ها چیزی دیده نمی شود.


بسیار جادار و کاربردی:

کابینت های آشپزخانه مدرن بسیار قدیمی هستند و در اکثر مدل ها کابینت ها از کف تا سقف امتداد می یابند و طبقات زیادی را در داخل خود جای می دهند. این ویژگی به خصوص در فضاهای کوچک یا خانه هایی که آشپزخانه و فضای نشیمن به دلیل اندازه محدود یکسان است بسیار راحت و مفید است.


قیمت صحیح است:

البته قیمت کابینت تابعی از جنس و جنس آن است، اما از آنجایی که کابینت های مدرن عموما ساده و تمیز هستند، قیمت تمام شده آن کمتر از انواع کابینت های کلاسیک پر از طرح های اشرافی و سلطنتی خواهد بود.اگرچه کابینت های مدرن از نوع بسیار گران نیز وجود دارد.


کشوهای بلند زیادی وجود دارد:

اگر به کشوهای جادار و بلند علاقه دارید می توانید کشوهای زیادی به این سبک نصب کنید.بسیاری از مدل های کابینت مدرن با کشوهای زیادی در پایین کابینت طراحی شده اند، بنابراین می توانید در فضای آشپزخانه خود صرفه جویی بیشتری کنید. کارایی شما


وجود اشکال هندسی ساده در آشپزخانه:

کابینت آشپزخانه مدرن با سطوح و زوایای صاف و پیچیده، اشکال هندسی در آشپزخانه شما ایجاد می کند. منحنی ها و هلالی ها در سبک های کابینت مدرن کمتر دیده می شوند و اشکال زاویه دار و زاویه دار بیشتر به چشم می خورد.


سفارشات بیشتری در آشپزخانه خود ایجاد کنید:

این سبک از کابینت آشپزخانه بسیار ساده و بی آلایش است که معمولاً ظاهری منظم به آشپزخانه می دهد. بنابراین اگر فضای کوچکی به عنوان آشپزخانه خود دارید، کابینت های مدرن نظم بیشتری را در آشپزخانه شما ایجاد می کنند.


تمیز کردن کمتر مورد نیاز:

یکی دیگر از ویژگی های کابینت های مدرن که بسیار جذاب است نیاز کم به نظافت این کابینت ها است.کابینت های مدرن ناهمواری ندارند، بنابراین ذرات گرد و غبار و ذرات غذا در دکوراسیون نمی گنجند. همچنین به طور یکپارچه پخش می شود و تمیز کردن و گردگیری آن را آسان می کند.


پرکاربردترین مواد برای کابینت آشپزخانه مدرن:


کابینت آشپزخانه مدرن واقعاً نوعی سبک طراحی است، بنابراین می توان از بیشتر مواد مورد استفاده در ساخت کابینت آشپزخانه استفاده کرد. مثلاً ام دی اف، ممبران، هایگلاس، فلز، پی وی سی، ممبران و حتی چوب طبیعی... محدودیت های زیادی از نظر مواد وجود ندارد.


سادگی مهمترین اصل در کابینت های مدرن محسوب می شود، بنابراین کابینت های هایگلاس، ام دی اف، ممبران و سایر کابینت ها در این سبک از کابینت های آشپزخانه بیشتر استفاده می شود. مخصوصا کابینت هایگلاس به دلیل درخشندگی و درخشندگی یکی از پرطرفدارترین گزینه هاست و طرفداران زیادی دارد.


رنگ های رایج برای کابینت آشپزخانه مدرن:

کابینت های مدرن را می توان به سفارش در رنگ دلخواه شما ساخت. اما اگر می خواهید کابینت های زیبا و شیکی در آشپزخانه خود داشته باشید، باید اصول و قوانین را در انتخاب رنگ کابینت رعایت کنید.به عنوان مثال، اگر فضای آشپزخانه شما محدود و کوچک باشد، هر چه رنگ کابینت ها روشن تر باشد، فضا بازتر و بازتر به نظر می رسد. بنابراین بهتر است از کابینت های تیره در فضاهای کوچک استفاده نکنید.


یا در مثالی دیگر، اگر آشپزخانه شما منعکس کننده نیست، ممکن است بخواهید از کابینت های براق براق با بازتاب نور بهتر استفاده کنید تا فضای آشپزخانه شما با انعکاس بهتر نور روشن تر به نظر برسد.


با این حساب باید در انتخاب رنگ های کابینت دقت کنید. رنگ‌های روشن مانند سفید و خاکستری روشن فضای آشپزخانه را بزرگ و باز نشان می‌دهند، در حالی که رنگ‌های تیره‌تر مانند قهوه‌ای تیره و مشکی آن را کسل‌کننده و کوچک‌تر از آنچه هست نشان می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد