درب ضد سرقت + پارتیشن بندی

کاربرد پارتیشن در محیط اداری

جداسازی فضای ورودی

در محیط اداری قسمت ورودی که با پارتیشن بندی قابل جدا شدن است بسته به اندازه آن نقش مهمی در ظاهر و طراحی مکان مورد نظر دارد.


ایجاد اتاق های مختلف

یکی دیگر از کاربردهای پارتیشن اداری ایجاد اتاق های بزرگ و کوچک در محیط های اداری، سازمان ها و مشاغل می باشد. جداکننده های اداری قابل حمل و سیار را می توان در فضاهایی با اندازه محدود استفاده کرد.


عیوب را پنهان کنید

دیوارهای شیب دار و ستون های اضافی ممکن است در برخی سازمان ها و ادارات دیده شود. این امر نه تنها تاثیر نامناسبی در دکوراسیون محیط دارد، بلکه از ایجاد فضای لازم در فضا نیز جلوگیری می کند. از جداکننده های اداری می توان برای پنهان کردن ستون ها و پنهان کردن عیوب دیوار استفاده کرد.


پارتیشن اداری مدرن

انواع پارتیشن اداری بر اساس جنسیت

پارتیشن ام دی اف

این پارتیشن چوبی از ام دی اف ساخته شده است، بنابراین فریم و همچنین ظاهر آن از این ماده ساخته شده است. از آنجایی که ام دی اف سطح صافی دارد، می توان آن را پوشش داد یا رنگ کرد و در برابر تغییر شکل و خمش مقاوم است.پارتیشن های ام دی اف دارای استحکام بالایی در برابر رطوبت و خوردگی بوده و نوعی عایق صوتی در محیط اداری محسوب می شوند که از انتقال صدا به قسمت های مجاور جلوگیری می کند.



پارتیشن شیشه ای و ام دی اف

در این مدل از ام دی اف به عنوان اسکلت قاب و پارتیشن استفاده شده و فریم با شیشه پر می شود. این پارتیشن به طور گسترده در فضاهای اداری استفاده می شود تا امکان مشرف شدن به محیط بیرون را در خلوت برای کارکنان فراهم کند.



 ویژگی های تقسیم بندی محیط اداری

پارتیشن بندی آسان و سریع بدون نیاز به زمان نصب طولانی اجرا می شود.

پارتیشن نوعی ماده عایق صدا است که از عبور صدا جلوگیری می کند.

پارتیشن ها پس از نصب قابل جداسازی و جابجایی هستند.

پارتیشن هایی از این نوع قابلیت نصب کرکره را دارند.

پارتیشن ها قابل تعمیر و یا تعویض هستند.

پارتیشن بندی را می توان با رنگ های مختلف انجام داد.

مزیت پارتیشن ها نسبت به کاغذ دیواری این است که به راحتی از دیوار جدا می شوند و دو بار در مکان های مختلف استفاده می شوند.

با پارتیشن به جای دیوار، نیازی به رنگ یا ابزار تزئینی ندارید.در صورتی که پارتیشن نیاز به عایق بندی بیشتر از نظر حرارت و صدا داشته باشد، می توان داخل پارتیشن را با فوم مخصوص پوشاند.

اگر پارتیشن باید ضد آب باشد، می توان از فناوری نانو برای تقویت این ویژگی استفاده کرد.

پارتیشن ها وظیفه نصب کمد و قفسه را دارند و با این نوع پارتیشن می توان فضای داخلی فضای مورد نظر را طراحی کرد.

این سازه ها جلوه زیبایی به محیط کار می دهند.

پارتیشن سازه ای بسیار سبک است و آسیبی به ساختمان وارد نمی کند.

در ارتفاع های مختلف (از کف تا سقف یا کمتر) موجود است.

قابلیت استفاده بهینه از تمامی فضای موجود را دارد.

پارتیشن ها مقرون به صرفه و ماندگاری بالایی دارند.


نقاط ضعف پارتیشن بندی

پارتیشن های اداری بسته ارتباط با همکاران را کاهش می دهد.

استفاده بیش از حد از پارتیشن ها محیط را به هم ریخته، باعث می شود کارکنان احساس خفگی و تنگی کنند و کارایی را کاهش می دهد.



درب امنیتی

ایمنی درب های ضد سرقت نسبت به درب های چوبی معمولی بیشتر است و این امنیت به شدت به ساخت درب ضد سرقت مرتبط بستگی دارد.در ساخت درب های ضد سرقت از فریم های فولادی استفاده می شود. این قاب ها با وسیله ای مخصوص شکل می گیرند و مانند بدنه عمل می کنند. یعنی سایر قسمت های درب ضد سرقت وصل شده است.


همه درب های فولادی نمی توانند امنیت و دوام لازم را فراهم کنند. اگر می خواهید درب فولادی استانداردی داشته باشید که در هر شرایطی از شما محافظت کند، از امنیت بالایی برخوردار باشد و سال ها دوام بیاورد، باید به یک سری نکات کلیدی که یک درب ضد سرقت استاندارد عمل می کند، توجه کافی داشته باشید. شما باید دو بار در زندگی خود درب های ضد سرقت بخرید، بنابراین باید نکاتی را بررسی کنید و مراقب باشید.


یکی از انواع درب های ورودی ضد سرقت گاهی اوقات درب استیل نامیده می شود. درب های استیل دربی بسیار مقاوم هستند و اگر می خواهید لوکس ترین درب های موجود در بازار را به نمایش بگذارید، باید با درب های استیل آشنا شوید.


انواع و ویژگی های درب های امنیتی


درب امنیتی

درب های ضد سرقت آپارتمان، ویلا و لابی از انواع درب های ضد سرقت هستند که بیشتر از فولاد و آلومینیوم یا چوب و فایبرگلاس ساخته می شوند.اولین چیزی که در طراحی درب ضد سرقت باید به آن توجه کرد، استحکام و مقاومت درب است. درب های ضد سرقت چوبی یا فلزی بهترین انواع درب های ضد سرقت محسوب می شوند.


اگر قفل استفاده شده روی درب ضد سرقت فلزی ارتقا یافته باشد، آن قفل نیز باید محکمتر باشد.باید به دنبال درب با امنیت بالا باشید.لولاهای قابل تنظیم.این نوع درب به راحتی با توجه به انعطاف ساختمان قابل تنظیم است. جایی که درب نصب شده است، اما لولاهای جوش داده شده این ویژگی را ندارند.


کیفیت یک درب ضد سرقت خوب بستگی به نحوه بسته شدن آن دارد.یک درب ضد سرقت خوب که قرار است سالها دوام بیاورد باید به راحتی و بی سر و صدا با فشار انگشت کوچک بسته شود.خیر.این ویژگی برای امروزی ها بسیار مهم است. تولید کنندگان در جدیدترین مدل های درب ضد سرقت پیاده سازی شده است.


درب های ضد سرقت هنگام نصب با پرکننده بتنی امنیت بیشتری را ایجاد می کنند.پرکننده بتن هزینه بیشتری نسبت به پلی اورتان دارد، اما امنیت خانه و محل کار را تا حد زیادی بهبود می بخشد.


کارشناسان درب ضد سرقت استیل را به عنوان بهترین نوع درب امنیتی توصیه می کنند. البته هر دری برای مکان خاصی است. به عنوان مثال، درب های آکوستیک برای مناطق بسیار امنی هستند که هیچ چیز نباید از آنجا خارج شود. این درب ها می توانند توسط شرکت هایی که اغلب با کاغذ کار می کنند نیز استفاده کنند، زیرا درب ضد حریق همانطور که از نامش پیداست، درب ضد حریق هستند.مشخصات درب استاندارد با امنیت عالی

یکی از مهم ترین ویژگی های درب های ضد سرقت داشتن دوربین چشمی با زاویه دید بالا می باشد.

مجهز به آلارم داخلی ( دید گسترده ) است.

این دستگیره ها از آلومینیوم ساخته شده اند و دارای رنگ با کیفیت بالایی هستند.

قابلیت تنظیم لولا از دیگر ویژگی های درب های ضد سرقت است.

رنگ درب ضد سرقت قبل از مرحله رنگ آمیزی ایستا و مقیاس بندی شده است و بسیار بادوام است. همچنین رنگ آمیزی این درب ها در چند مرحله انجام می شود، بنابراین کیفیت رنگ و دوام بسیار خوبی دارند.

یکی از بارزترین ویژگی های درب های ضد سرقت به بسته شدن آن ها مربوط می شود. نزدیک بودن درب ضد سرقت ارتباط مستقیمی با کیفیت واقعی درب دارد، هر چه درب راحت تر و کم صداتر بسته شود کیفیت درب بالاتر می رود. این درها را می توان با یک فشار انگشت سبک نیز بست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد