3 مدل معروف کابینت آشپزخانه

به چه نوع کابینتی می گویند کابینت کلاسیک؟
به طور کلی کابینت های ایرانی به سه دسته تقسیم می شوند: کابینت مدرن 2. کابینت کلاسیک 3. کابینت نئوکلاسیک تقسیم شده است.

کابینت های مدرن ساده و به دور از تجمل و دکوراسیون هستند و به سبک معماری معاصر باز می گردند. با اجتناب از کنده کاری های سبک کلاسیک و طرح های پیچیده، همه چیز ظریف و زیبا است.

برخلاف سبک مدرن، سبک کلاسیک با طرح ها و تزیینات پیچیده، جزئیات و حکاکی های ریز و درشت، برای نشان دادن سبک زندگی سلطنتی و باشکوه قرار می گیرد و در نتیجه محیط اطراف را اشرافی می کند، می توانید آن را مجلل جلوه دهید. .

درب‌ها و بدنه‌های کابینت کلاسیک دارای طرح‌های برجسته یا تورفتگی با اندازه‌های مختلف هستند و انواع حکاکی‌ها را می‌توان یافت.

انواع نقوش سنتی یا سلطنتی، منبت، گل های تزیینی، کلاله های تراشیده، کلاله های تراش خورده، گل های گونیا و بسیاری طرح های دیگر فقط روی کابینت های کلاسیک اجرا می شوند.


ویژگی های کابینت کلاسیک
1. هنگام تصمیم گیری در مورد سبک آشپزخانه، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید اندازه آشپزخانه شما است.از کابینت های کلاسیک می توان در آشپزخانه هایی با ابعاد متوسط ​​یا بزرگ استفاده کرد تا خود را بهتر نشان دهند. همچنین استفاده از کابینت های کلاسیک در آشپزخانه های کوچک می تواند ظاهر آشپزخانه شما را بهتر کند، زیرا کابینت های کلاسیک دارای طراحی و تزیینات زیادی هستند و در مقایسه با کابینت های مدرن حجم بیشتری دارند و به چشم می آیند.افزایش دهید. کوچک و بسته.

توصیه می کنیم از سبک های کابینت مدرن برای آشپزخانه های کوچک استفاده کنید.

2. یکی از مهم ترین ویژگی های کابینت های کلاسیک، طرح ها و نقش های به کار رفته بر روی سطوح می باشد. این طرح ها را می توان به دلخواه طراحی کرد.

3. در طراحی آشپزخانه به سبک کابینت کلاسیک باید یک همبستگی رعایت شود.

برای اینکه یک کابینت کلاسیک زیباتر به نظر برسد، طراحان باید هر دو طرف کابینت را شبیه به هم طراحی کنند.

4. کابینت‌های کلاسیک معمولا عمیق‌تر از کابینت‌های مدرن هستند و به شما فضای بیشتری می‌دهند زیرا می‌توان چیزها را راحت‌تر در داخل کابینت مرتب کرد.


دکوراسیون کابینت کلاسیک می تواند کوچک یا بزرگ، بزرگ یا کوچک باشد.

منفی
کابینت های کلاسیک در برابر رطوبت و آب چندان مقاوم نیستند.کابینت های کلاسیک می توانند با حشرات آلوده شوند.
قیمت کابینت های کلاسیک در مقایسه با سبک های دیگر بالاتر است.
استفاده از متریال بی کیفیت در ساخت کابینت های کلاسیک دوام زیادی نخواهد داشت.
طولانی‌تر بودن زمان ساخت را می‌توان یکی از معایب آن دانست، اما به هر حال زیبایی آشپزخانه و کابینت‌های کلاسیک باعث می‌شود این معایب مورد توجه قرار گیرد.
رنگ های کابینت کلاسیک
رنگ هایی که معمولا در کابینت های کلاسیک استفاده می شود قهوه ای، کرم سفید، خاکستری و مشکی است.

رنگ های شاد و پرانرژی معمولاً در کابینت های کلاسیک و عمدتاً در کابینت های سبک مدرن استفاده نمی شود، اما می توان آنها را مطابق با سلیقه مشتری ساخت و اجرا کرد.





اولین کلمه برای کابینت های کلاسیک ظاهر است.
همانطور که قبلا ذکر شد، کابینت های کلاسیک باید بر اساس قیاس طراحی شوند.

استفاده از کمد لباس

دکوراسیون در کابینت های کلاسیک اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل است که برخی از کابینت ها جزء وسایل تزئینی محسوب می شوند. این کابینت ها به کابینت های ویترینی معروف هستند و دارای درهای شیشه ای هستند. در داخل آنها از نورپردازی با جذابیت بیشتری استفاده می شود.کابینت های کلاسیک سفید با درب های ویترین، آشپزخانه را راحت جلوه می دهد.

البته کابینت های ویترینی تنها سبک کابینت کلاسیک نیستند، بلکه مدل های ساده تری را نیز می توان در طرح های کابینت مدرن با درب های شیشه ای ساده یافت.

دستگیره های کابینت کلاسیک متفاوت است.

یکی دیگر از عواملی که بر ظاهر کابینت کلاسیک تاثیر می گذارد، استفاده از دستگیره های زیبا و شیک است. دسته های برنزی، برنجی، مسی یا حتی نقره ای بسته به ترجیح شما موجود است.

دستگیره های دیگری مانند دستگیره های شیشه ای، چینی و چوبی نیز موجود است. از دستگیره های مورد استفاده در کابینت های مدرن مانند دستگیره های ساده و کشیده کابینت های کلاسیک استفاده نکنید.

مزایای کابینت های شیک و مدرن
سنگ پیشخوان خود را متناسب با طرح و رنگ کابینت های کلاسیک خود انتخاب کنید. میزهای کابینت کلاسیک می توانند ظاهر آشپزخانه شما را کاملاً تغییر دهند. می توان از سنگ مصنوعی و طبیعی برای کانتر استفاده کرد.

معمولا برای سطوح کابینت های کلاسیک از کوارتز، مرمر و گرانیت استفاده می شود.متریال های دیگری مانند دکتون وجود دارد که به دلیل گرانی برای همه گزینه ای نیست.

کاپوت را از دید پنهان کنید.

در آشپزخانه هایی که به سبک کابینت کلاسیک طراحی شده اند، هود داخل یک قاب مخصوص طراحی شده قرار می گیرد. این قاب مانند دیگر اجزای کابینت کلاسیک دارای تزئینات و نقوش کلاسیک است.


قاب کاپوت کابینت کلاسیک نیز تزئین شده است.

کابینت کلاسیک از چه موادی ساخته شده است؟
در قدیم کابینت‌های کلاسیک منحصراً از چوب ساخته می‌شدند، اما امروزه به لطف پیشرفت‌های فناوری، می‌توان آن‌ها را از موادی مانند روکش و غشاء نیز ساخت.

کابینت تمام چوب کلاسیک
این نوع کابینت ها بهترین و گران ترین انواع کابینت ها هستند زیرا تماما از چوب ساخته شده اند و تمامی طرح ها و تزیینات مانند خاتم، منبت و کنده کاری با دست انجام می شود.

هسته این کابینت ها می تواند از چوب یا ام دی اف باشد اما به ندرت از چوب برای ساخت بدنه کابینت های کلاسیک استفاده می شود و تمام کابینت سازها از ام دی اف برای ساخت بدنه کابینت های کلاسیک استفاده می کنند. به همین دلیل استفاده از کابینت های تمام چوب کلاسیک اشتباه است.درب کابینت چوبی کلاسیک تماما از چوب ساخته شده است و از انواع چوب های مورد استفاده در ساخت و طراحی کابینت های کلاسیک می توان به افرا، گردو، راش و بلوط اشاره کرد. تحت عنوان

برای هر کدام تنوع رنگ، بافت و طرح وجود دارد و طبیعتا قیمت ها نیز متفاوت است.

جدا از این، ساخت، ساخت و نصب آن نسبت به سایر سبک ها و مواد کابینت دشوارتر است، بنابراین هزینه بیشتری دارد.


کابینت روکش چوب کلاسیک
انواع کابینت های کلاسیک را می توان با استفاده از روکش چوب ساخت. هسته این کابینت ها چوبی است

ام دی اف خام است و روکش چوب طبیعی روی آن قرار دارد که سپس با یک لایه رنگ محافظت می شود.

قیمت آن از کابینت های تمام چوب کلاسیک پایین تر است، اما نسبت به بقیه گران تر است.

اگر کابینت های کلاسیک را با هزینه کم می خواهید، کابینت های کلاسیک تخته سه لا بهترین راه حل هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد