درب ورودی و سرویس بهداشتی ( اطلاعات )

انتخاب درب ورودی و لابی


1.درب ورودی: عایق صدا و عایق حرارت

یکی از کارکردهای مهمی که درب ورودی آپارتمان باید داشته باشد عایق صدا و عایق حرارتی است. درهای ورودی باید از انتقال صدای محیط به داخل خانه و بالعکس جلوگیری کنند. همچنین این درب ورودی باید عایق و ضد حریق باشد تا در صورت آتش سوزی از سرایت آتش به بیرون از خانه و در سرتاسر آپارتمان جلوگیری شود.




2. درب ورودی: شکل و وزن مناسب

شاید در نگاه اول این ویژگی ناچیز به نظر برسد اما باید بگویم که وزن درب ورودی آپارتمان تاثیر خاصی در تامین امنیت دارد. همچنین ظاهر درب ورودی باید مطابق با سبک معماری ساختمان باشد. شرکت امیر درب برای رفع این مشکل اقدام به طراحی درب های مختلف متناسب با ظاهر و فضاهای مختلف کرد.




3. درب ورودی: استحکام بالا

هنگام انتخاب درب ورودی آپارتمان به دنبال درب مقاوم در برابر ضربه و خط و خش باشید، زیرا درب ورودی آپارتمان همیشه در معرض آسیب های ناشی از جابجایی های مکرر، جابجایی مبلمان و برخورد با اجسام است.4. درب ورودی: مناسب برای آب و هوای محلی

به گزارش امیر درب، در انتخاب درب ورودی آپارتمان خود باید آب و هوای محلی را در نظر بگیرید. درهای مورد استفاده در مناطق خشک و سرد باید با درهای مورد استفاده در مناطق مرطوب متفاوت باشد. در غیر این صورت عمر درب های تولیدی در برخی از نقاط کشور کوتاه می شود.




5. درب ورودی: ضد سرقت

برای تامین امنیت ساختمان درب ورودی آپارتمان باید از نوع ضد سرقت باشد و انتخاب درب ضد سرقت یا درب ایمن تنها ضریب امنیت آپارتمان را افزایش نمی دهد. اما با توجه به ساخت درب های ضد سرقت، استفاده از عایق صدا و عایق حرارتی در مرکز درب می تواند بسیاری از عوامل ذکر شده را برای جلوگیری از سرقت پوشش دهد.




نحوه انتخاب درب داخلی

جدا از انتخاب درب ورودی و لابی که به خودی خود مهم است، از اهمیت انتخاب درب داخلی نیز نباید غافل شد. برای انتخاب درب داخلی باید به جنس درب، ظاهر آن، رنگ درب به خصوص دکوراسیون داخلی منزل خود توجه کنید. زیرا این درب های داخلی باید نقش ویژه ای در دکوراسیون داخلی داشته باشند. فضا را تقسیم کنید یا حریم خصوصی را فراهم کنید.


چهار نکته از نوع سرویس بهداشتی

از زمان های قدیم تا به امروز، سرویس های بهداشتی یکی از مهم ترین عناصر در چیدمان خانه هستند. چون باید محیطی زیبا و تمیز باشد. مطمئناً قسمت کوچکی از خانه است، اما ارتباط مستقیمی با سلامت و بهداشت افراد دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم از بهترین مواد و کیفیت برای سرویس بهداشتی در خانه استفاده کنید تا به شما کمک کند سالم بمانید و فضایی زیبا در خانه خود ایجاد کنید. برای ست های حمام اینجا را کلیک کنید.


انواع سرویس بهداشتی بر اساس جنسیت

انواع سرویس بهداشتی بر اساس جنسیت به چند گروه تقسیم می شوند.


پلاستیک میناکاری شده، چدن، سرامیک، آهن، فولاد


البته از محصولات ترکیبی دیگری نیز در سرویس های بهداشتی مختلف استفاده می شود اما به طور کلی این محصولات جزو پرطرفدارترین ها هستند.


به این معنا که.


کلمه "بهداشتی" کمی مبهم است. به همین دلیل در توصیف این کلمه می توان گفت حمام در برخی از خانه ها شامل کاسه توالت، آینه، سینک، شیر توالت، سطل زباله و جزئیات سرویس بهداشتی است.اما در برخی از خانه ها علاوه بر وسایل حمام ذکر شده مانند دوش، وان، شیر حمام، سطل زباله، کمد یا قفسه لباس و سایر وسایل بهداشتی، جزئی از سرویس بهداشتی هستند.


قصرانور - محل انتخاب - انواع سرویس بهداشتی


معمولاً از سرامیک، اکریلیک، فلزات و شیشه برای تولید سرویس بهداشتی استفاده می شود. همچنین رنگ سفید رنگ غالبی است که برای ترکیب ست سرویس بهداشتی استفاده می شود. زیرا رنگ سفید نشانه پاکی است و از این رو زیبایی خاصی دارد.


در هر یک از این قسمت ها خواه توالت باشد یا حمام، مهم ترین وسایلی که باید انتخاب کنید تا بعداً پشیمان نشوید سینک و وان حمام هستند. دسته اول به دو نوع ایرانی و فرانسوی تقسیم می شوند. چه کاسه توالت یا وان حمام را انتخاب کنید، باید به موادی که سال ها دوام می آورند توجه کنید (مثلاً اندازه وان حمام مناسب باشد، آب گرم نگه داشته شود و غیره). ) کند است و وزن های مناسبی نیز دارد). همچنینانواع سرویس بهداشتی عروس

سرویس بهداشتی عروس با توجه به فرهنگ هر خانواده متفاوت است. معمولا برای ست های عروس از مواد سرامیکی یا اکریلیک سفید استفاده می شود.اما استفاده از رنگ سفید مطلق نیست و بسته به وسایل دیگر و رنگ منزل شما، قرار دادن سرویس بهداشتی شما نیز می تواند تاثیرگذار باشد.

برخی خانواده ها از رنگ های روشن و وسایل طرح دار یا طرح دار برای تهیه سرویس سرویس بهداشتی خانه عروس استفاده می کنند، در حالی که برخی خانواده ها از رنگ های ملایم یا تیره و ساده استفاده می کنند.


 


انواع سرویس بهداشتی بر اساس مدل و طرح

قبلاً حمام دارای دستشویی ایرانی بود و سرویس حمام شامل یک وان کوچک و مقداری لوازم بهداشتی بود. با این حال، مدرنیزاسیون امروزه ساختار تاسیسات بهداشتی را چه در حمام و چه در توالت تغییر داده است. امروزه با طراحی سرویس بهداشتی حمام، دستشویی الکترونیکی، استفاده از انواع وان در سایزهای مختلف و طراحی انواع آینه برای نصب در سرویس بهداشتی، ساختار طراحی سرویس بهداشتی تغییر کرده است. به طور کامل.اما به طور کلی الگوی خانه و فضای داخلی خانه مهم ترین فاکتورهایی است که در طراحی یک سرویس بهداشتی زیبا در خانه باید به آن توجه کرد.


امروزه برای زیباسازی انواع مدل ها و طرح های سرویس بهداشتی انواع کاشی، رنگ های ترکیبی، انواع ابزار و وسایل تزئینی و بهداشتی زیبا و وسایل زیباسازی مانند کولر در طرح های زیبای امروزی موجود است. استفاده از لامپ ها و چراغ های زیبا و گاهی رنگارنگ و شیرآلات جدید پیشرفته است.


محدوده قیمت و اطلاعات خرید انواع ست لوازم بهداشتی

قیمت انواع سرویس بهداشتی بسته به جنسیت متفاوت است. بنابراین در هنگام تهیه ست لوازم بهداشتی مواردی وجود دارد که تغییر قیمت را تعیین می کند مانند تعداد محصولات موجود در ست، نوع متریال ساخت ست، سادگی یا طرح.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد