کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک یکی از محبوب ترین کابینت های آشپزخانه در سراسر جهان است. این کابینت در انواع مختلفی تولید می شود و می تواند از چوب مصنوعی و همچنین چوب طبیعی ساخته شود. کابینت های کلاسیک بر اساس سبک کلاسیک طراحی شده اند و این سبک کابینت یکی از قدیمی ترین و همچنین زیباترین کابینت ها می باشد. به آشپزخانه خود ظاهری اشرافی و سلطنتی ببخشید.



مدل سبک کلاسیک

کابینت چوبی کلاسیک، کابینت ممبران کلاسیک، کابینت روکش کلاسیک، کابینت کلاسیک رومی. هر کدام از این چهار سبک ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند که در ادامه به شرح آن می پردازیم.



کابینت کلاسیک

سبک کلاسیک یک جنبش هنری مرتبط با اروپای قرن هفدهم است که ریشه آن به یونان و روم باستان بازمی‌گردد. آثار کلاسیک در همه زمینه های هنری از جمله فضای داخلی وجود دارند و احساسات نوستالژیک را در ما برمی انگیزند. به همین دلیل، بسیاری از ما استفاده از سبک کلاسیک را برای کابینت آشپزخانه توصیه می کنیم. این سبک از کابینت ها دارای ویژگی هایی است.روش کلاسیک پوشش کابینت آشپزخانه به جای ایجاد فضا با گسترش آن، با عمق و عرض ایجاد می شود، بنابراین کل فضا را پوشش می دهد و برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ ایده آل به حساب می آید.


کابینت کلاسیک

در طراحی کابینت های کلاسیک باید چند نکته را رعایت کرد. کابینت ها باید به صورت یکپارچه ساخته شوند و بین واحدها فضای خالی وجود نداشته باشد، در این نوع کابینت ها از کشوهای جک دار استفاده نمی شود، مهم است و تا جایی که امکان دارد، کابینت به شکل مشابه طراحی شود. هود باکس یکی است. از قسمت های اصلی این کابینت است و باید در مرکز توجه و دید قرار گیرد. مورد استفاده در این کابینت هود باید از نوع مخفی باشد. درب ها به صورت عمودی و افقی هستند و درب های جک برای این کابینت وجود ندارد. مکانی برای استایل، مانند سینک ظرفشویی این درهای جک، از چند جا نیز می توان استفاده کرد، مگر اینکه استفاده آسان از آن نیاز داشته باشید. ورقه ها و منبت ها، برجسته ها و کنده کاری های چوبی، قفسه بندی، طرح های سر تخته و دسته، افزودن ویترین، وی گفت: استفاده از رنگ‌های مات، محفظه‌های جادار و عمیق، تاج‌ها و پایه‌ها، لامپ‌ها.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد